کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۴۶۹۶۶۵
تاریخ خبر:

رصدخانه| حمله میثاقی به ماجدی، احیای تلویزیون و...

روزنامه هفت صبح | اعلام روز : فرهاد جم تاریخ پخش سریال راز ناتمام را اعلام کرد | فرهاد جم دوشنبه دوم مرداد مهمان برنامه خندوانه بود. او در این برنامه به آخرین فعالیتش در عرصه بازیگری اشاره کرد و گفت تا چندی پیش مشغول بازی در سریال «راز ناتمام» بوده و در این سریال نقش شهید باهنر را بر‌عهده داشته است. جم در ادامه به تاریخ پخش این سریال هم اشاره کرد و گفت: «طبق قرار قبلی قرار است پخش این سریال از هشتم شهریور، همزمان با هفته دولت شروع شود.»

او در این گفت‌وگو درباره سختی‌های کار این پروژه هم نکاتی را یادآور شد و گفت: «در برخی سکانس‌ها همه شخصیت‌های مهم مثل شهید رجایی، بازرگان، هاشمی رفسنجانی و… حضور داشتند. بازیگرهای این شخصیت‌ها همگی گریم‌هایشان زمانبر بود، بنابراین ما مجبور بودیم از ساعت ۵ سر صحنه حاضر شویم و زیر دست گریمور بنشینم تا حوالی ساعت ۱۱ که آماده حضور جلوی دوربین می‌شدیم.»

جان می‌گیرد روز: تلویزیون با فوتبال احیا می‌شود | تلویزیون این روزها حال خوشی ندارد و مخاطب تمایل چندانی به تماشای برنامه‌‌های آن نشان نمی‌دهد. اما به زودی و با شروع دهه سوم مرداد اوضاع و احوال تلویزیون کمی بهتر می‌شود. دو روز پیش مراسم قرعه‌کشی لیگ‌برتر شروع شد و از بیستم مراد ماه مسابقات دوره بیست و دوم رسما آغاز می‌شود. پخش مستقیم بازی‌های لیگ و متعاقب آن بررسی بازی‌ها در برنامه‌های فوتبال‌برتر و شب‌های فوتبالی مخاطبان را به سمت تلویزیون می‌کشاند.

ضمن اینکه از اواسط مرداد ماه لیگ‌های معتبر اروپایی هم کار خودشان را شروع می‌کنند و به این ترتیب باز هم حال و هوای شنبه‌ها و یکشنبه‌های تلویزیون به واسطه پخش این مسابقات پرنشاط خواهد شد.قرار است به مانند سال‌های اخیر مسابقات مهم لیگ‌های معتبر از شبکه ورزش و در قالب برنامه «لذت فوتبال» و از شبکه سه از طریق برنامه «گزارش‌ورزشی» پخش شوند. در ضمن فصل جدید فوتبال ۱۲۰ هم پخش خود را از مرداد شروع می‌کند.

حمله روز: میثاقی به ماجدی حمله کرد، او روی آنتن آمد | «فوتبال برتر» دوشنبه دوم مرداد کلیت برنامه‌اش را به بررسی وضعیت نام‌نویسی نامزدهای ریاست فدراسیون فوتبال اختصاص داده بود. در این برنامه امیر‌رضا واعظ‌آشتیانی، علیرضا اسدی و مهدی تاج که در انتخابات ثبت‌نام کردند در استودیو حضور داشتند و محمد آخوندی هم به‌عنوان مهمان تلفنی در برنامه حاضر بود.

محمد‌حسین میثاقی پیش از شروع بحث اعلام کرد که قرار بود، میرشاد ماجدی سرپرست فعلی فدراسیون فوتبال هم در این جلسه حضور داشته باشد، اما بنا به دلایلی نه به استودیو آمدند و نه به شکل تلفنی حاضر به گفت‌وگو شدند. او سپس با ادبیات تندی میرشاد ماجدی را به منفعل بودن محکوم کرد. با گذشت دقایقی از برنامه ماجدی حاضر شد به شکل تلفنی روی آنتن بیاید. او در همان ابتدا از میثاقی بابت الفاظی که درباره او به کار گرفته بود انتقاد کرد.

کدخبر: ۴۶۹۶۶۵
تاریخ خبر:
ارسال نظر