کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۴۱۰۱۵۷
تاریخ خبر:

رصدخانه| حرافی توتونچی، سبیل سلیمانی و ‌‌سید‌جواد

روزنامه هفت صبح| جذاب روز: وقتی حسین سلیمانی قید سبیلش را می‌زند| فصل‌سوم شب‌های مافیا در حالی به قسمت هفتم خود رسیده که شش قسمت قبلی به دلیل بالا بودن تعداد پلیرهای ضعیف جذابیت‌های دو فصل قبل را نداشت. اما قسمت جدید این مسابقه که در واقع اولین بازی گروه دوم هنرمندان مرد بود، توانست یخ فصل سوم را بشکند. در این مسابقه پلیرها به نسبت دو گروه قبلی به بازی مافیا تسلط بیشتری داشتند و همین موجب شد تا این قسمت جذاب‌تر از قسمت‌های قبلی شود.

در کنار علی صبوری، امیر کاظمی، شهرام عبدلی که بسیار خوب ظاهر شدند، حسین سلیمانی ستاره بی‌چون و چرای این قسمت بود. او در این بازی با استدلال‌های درستش به‌خوبی توانست مافیا را شناسایی کند، اما به دلیل رودست‌هایی که مافیا می‌زدند نمی‌توانست شهروندان را قانع کند، از همین‌رو در جایی از بازی، با صراحت گفت اگر تشخیصم اشتباه بود، سبیل‌هایم را می‌زنم.

جواب داد روز: واکنش تلویزیون به ماجرای سید‌جواد هاشمی |‌ تصمیم‌گیری شخصی مدیران میانی برای عدم صدور مجوز پخش به برنامه نشان ارادت با حضور سیدجواد هاشمی،زودتر از حد تصور در فضای رسانه‌ای حاشیه ساز شد. بلافاصله بعد از اینکه اعلام شد برنامه به دلیل آماده نبودن روی آنتن نمی‌رود رسانه‌ها از دلیل اصلی پخش نشدن برنامه پرده برداشتند و مشخص شد که به خاطر حضور سید جواد در سریال «زخم کاری» و لخت بودن او در سکانسی از این سریال،مسئولان پخش شبکه دو مجور پخش برنامه «نشان ارادت» را صادر نکردند.

از آنجایی که این تصمیم باعث ایجاد حاشیه شد و برخی از سیاست‌های تلویزیون را با علامت سوال مواجه کرد،مسئولان بالا دستی وارد عمل شدند.آنها در پی فشار رسانه‌ها و برای جمع کردن حاشیه‌ها مجوز پخش برنامه نشان ارادت را صادر کردند تا این قسمت از برنامه بدون مشکل روی آنتن برود.

حراف روز: افتتاحیه پارالمپیک با صحبت‌های پایان‌ناپذیر توتونچی | روز گذشته شبکه سه و شبکه ورزش به‌طور زنده افتتاحیه مسابقات پارالمپیک ۲۰۲۰ را پخش کردند. شبکه سه البته دقایقی بعد سراغ یک فیلم سینمایی رفت و در زیرنویس اعلام کرد علاقه‌مندان می‌توانند افتتاحیه را از شبکه ورزش تماشا کنند.

در شبکه ورزش هم مجریان تا توانستند حرف زدند تا جایی‌که بیننده از خود پرسید، خودشان خسته نشدند! در پاره‌ای مواقع اطلاعاتی که توتونچی و همکارش درباره کشورها می‌دانند، مفید بود اما در جاهای دیگر بحث به بیراهه کشیده می‌شد. مثل خاطره برد ۱۷ بر صفر ایران از مالدیو! صحبت‌های مطول مجریان، روی جذابیت افتتاحیه پارالمپیک سایه انداخت. این مسئله و سانسورهای غیر‌منطقی نقطه ضعف ویژه برنامه شبکه ورزش در روز اول بود. باید دید روزهای آینده ویژه برنامه‌های المپیک، چگونه سپری خواهد شد.

کدخبر: ۴۱۰۱۵۷
تاریخ خبر:
ارسال نظر