کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۴۳۹۹۱۷
تاریخ خبر:

رصدخانه| حذف مبتدیانه ساز و‌ جواد پورشه‌

روزنامه هفت صبح | احتمال روز: شاید پلاک ۱۳ نوروزی شود | سریال کمدی «پلاک ۱۳» به کارگردانی آرش معیریان این روزها همزمان با تولید روی آنتن شبکه سه می‌رود. سریالی که با هدف احیای کمدی‌های شبانه وارد فاز تولید شد و هم‌اکنون پخش آن ادامه دارد. در حال حاضر پخش و تولید سریال همزمان است و گروه تولید تقریبا سه روز از پخش جلو هستند.

پخش این مجموعه تلویزیونی تا پایان سال ادامه دارد، اما صحبت‌هایی شده که در ایام نوروز نیز قسمت‌های ویژه آن تولید و پخش شود. با توجه به مشخص نبودن سریال نوروزی شبکه سه شاید پلاک ۱۳ به‌عنوان سریال نوروزی این شبکه پخش شود. در غیر این‌صورت با توجه به فشرده بودن کنداکتور نوروزی این شبکه، «پلاک ۱۳» در ایام نوروز نیز کماکان در همان باکس ساعت ۲۰ روی آنتن می‌رود. این سریال اخیرا به دلیل برخی شوخی‌های سطحی با انتقاد رسانه‌ها مواجه شده است.

ترفند جدید روز : ممیزی‌ ساز به شیوه شبکه چهار آن‌هم به شیوه‌ای مبتدیانه | برنامه «نشانی» شبکه چهار دوشنبه‌شب، اختصاص به بررسی کارنامه میلاد کیایی نوازنده سنتور داشت. در این برنامه اتفاق جالبی افتاده بود و آن نحوه ممیزی ‌ساز بود. معمولا در برنامه‌های استودیویی نوازنده ساز را پشت میز جلو بسته یا گلدان می‌نشانند که به‌وسیله آنها ساز دیده نشود. در برنامه نشانی از تصاویر طبیعت برای حذف ساز استفاده شده بود.

در این برنامه در لابه‌لای مصاحبه‌ها گریزی به اجراهای میلاد کیایی زده می‌شد. برای اینکه ساز در این ویدئوها سانسور شود، تصویر اجرای کیایی در تالار وحدت را روی منظره‌ای از طبیعت مونتاژ کرده بودند. به‌نحوی‌که تصاویر قالب، تصویر طبیعت بود و لابه‌لای آن سبزه‌ها و بوته‌ها تصاویری محو از نوازنده‌ها دیده می‌شد که سازهایشان زیر سبزه و بوته‌ها پنهان شده بودند. این کار البته به شکلی کاملا ابتدایی و ناشیانه انجام شده بود.

تولید روز: پیش تولید رسمی جواد پورشه با نام جدید زورگیر | «جواد پورشه» نام یکی از سریال‌های جدید شبکه نمایش خانگی است که به‌تازگی پیش‌تولید خود را به شکل رسمی شروع کرده است. این سریال قرار است به کارگردانی برزو نیک‌نژاد جلوی دوربین برود. پژمان جمشیدی تا به اینجا تنها بازیگری است که حضورش در این سریال قطعی شده است. این مجموعه قرار بود تولیدش مدتی پیش شروع شود، اما به دلیل حضور جمشیدی در سریال «زیرخاکی ۳» تولید آن به تعویق افتاد.

از آنجایی‌که جمشیدی تا پایان سال درگیر بازی در سریال «زیر خاکی» است، تولید «جواد پورشه» عملا در سال ۱۴۰۱ شروع می‌شود. نام این سریال به‌تازگی به «زورگیر» تغییر پیدا کرده که البته این نام هم موقت است. این سریال پیش از شیوع کرونا قرار بود در قالب فیلم سینمایی تولید شود، اما تعطیلی سینما و… موجب شد تا با گسترش داستان تبدیل به سریال شود.

کدخبر: ۴۳۹۹۱۷
تاریخ خبر:
ارسال نظر