کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۴۱۸۱۹۷
تاریخ خبر:

رصدخانه| جین زاپ‌دار ‌خداداد و همسر دوم پیام دهکردی

روزنامه هفت صبح| مشکلی ندارد روز: شلوار جین زاپ‌دار برای خداداد مشکلی ندارد | بعضی از پوشش‌ها در تلویزیون رایج نیست. مثلا مجریان و کارشناسان مرد نمی‌توانند شلوار جین روشن بپوشند. اگر مجری یا کارشناس با شلوار جین روشن در استودیو حاضر شود‌، قطعا به او اجازه حضور جلوی دوربین را نمی‌دهند. اما برخی کارشناسان و البته مجریان هستند که به شکل عجیبی از این قاعده مستثنا می‌شوند.

یکی از این کارشناسان خداداد عزیزی است که بدون هیچ مشکلی با شلوار جین روشن آن‌هم از نوع زاپ دار در برنامه ستاره ساز حاضر شد. اینکه به او چنین اجازه‌ای داده شده و مخاطب یک کارشناس را با پوشش روز جامعه می‌بیند اشکالی ندارد، اشکال جایی است که این اجازه به همه مجریان و کارشناسان داده نمی‌شود که با پوشش مورد نظر خود در برنامه‌ها حاضر شوند و افرادی مثل خداداد عزیزی فقط از این امتیاز برخوردارند.

بازتاب روز: واکنش مخاطبان به ساخت فصل دوم می‌خواهم زنده بمانم | بازنشر خبر تولید فصل دوم سریال « می‌خواهم زنده بمانم» در رسانه سینما دیلی با واکنش‌های جالب کاربران این رسانه مواجه شد. برخی از ساخت فصل دوم استقبال کردند و برخی ابراز نگرانی کردند که مبادا این مجموعه هم به سرنوشت سریال «شهرزاد» دچار شود.

یکی از کاربران در این زمینه نوشته است :«آخه چی از داستان و کاراکترهاش مونده که میخوان ادامه شو بسازن؟» یا کاربر دیگری نوشته:«هیچ سریالی فصل دوم به بعدش موفق نبوده که این سریال بخواد دومیش باشه.» اما در میان کامنت‌ها تعداد زیادی هم از اینکه قرار است فصل دوم با حضور همان بازیگران فصل اول و در حال و هوای دهه هفتاد ساخته شود، استقبال کرده‌اند. حدود ۴۵۰ نفر در این باره اظهار نظر کرده‌اند که اکثر آنها معتقدند ساخت فصل دوم باید با حساسیت بیشتری انجام شود.

همزمانی روز: جدال بر سر زن دوم در دو سریال تلویزیونی| این شب‌ها به طور همزمان شاهد یک سوژه مشترک در دو سریال هستیم که پرداختی متفاوت دارند: زن دوم. در سریال شبکه دو یعنی «در کنار پروانه‌ها» کاراکتر برزو ارجمند قصد تجدید فراش دارد. او این مسئله را به همسرش گفته و از گزینه مورد نظر خواستگاری هم کرده است. فعلا داستان تا آن جا پیش رفته که پاسخ منفی شنیده و همسرش هم مدام در حال گریه و التماس است.

در سریال شبکه سه یعنی «هم سایه» کاراکتر پیام دهکردی قصد ازدواج مجدد دارد. او ماجرا را از همسر خود (شقایق فراهانی) پنهان کرده. با این حال همسرش دچار شک شده. از آن طرف دختر افغانستانی داستان با این ازدواج مخالف است‌. در این سریال داستان به گونه‌ای پیش رفت که کاراکتر دهکردی مدام از سوی زنش تحقیر می‌شد و حالا که به پول رسیده در‌صدد انتقام است و راهکار را در ازدواج مخفیانه دیده است.

کدخبر: ۴۱۸۱۹۷
تاریخ خبر:
ارسال نظر