کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۴۱۳۷۷۰
تاریخ خبر:

رصدخانه| جنجال شقایق، پژمان و جواد پورشه و پدر خوانده‌

روزنامه هفت صبح| جنجال روز : داب اسمش جنجالی شقایق دهقان| شقایق دهقان این روزها در نقش مهد علیا سریال «قبله عالم» را در حال پخش از شبکه خانگی دارد و همزمان مشغول بازی در سریال کمدی «شبکه مخفی زنان» به کارگردانی افشین هاشمی هم هست. او که چندی پیش برای دومین بار مبتلا به ویروس کرونا شده، مدتی است که دوران نقاهت را پشت سر گذاشته و کارش را در سریال افشین هاشمی از سر گرفته است.

از او روز گذشته ویدئویی منتشر شد که تعجب خیلی‌ها را به همراه داشت. شقایق دهقان در این ویدئو،یکی از ترانه‌های معروف یکی از خواننده‌های زن لس آنجلسی به نام «سیاه چشمون» را داب اسمش کرده است. معمولا بازیگرها ترانه‌های مجاز را داب اسمش می‌کنند تا مشکلی برایشان ایجاد نشود. اجرای داب اسمش این ترانه توسط شقایق دهقان واکنش‌های متفاوتی را به همراه داشته و برخی احتمال برخوردهایی با این بازیگر را داده‌اند.

حواستان کجاست روز: پخش پدر خوانده در روز ملی سینما | روز ۲۱ شهریور روز ملی سینماست. در واقع این روز یک روز ملی است و در تقویم جهانی جایی ندارد. تاریخی است برای پاسداشت سینمای ملی. اما برنامه‌ریزان شبکه نمایش گویا در جریان این موضوع نیستند و گمانشان بر این است که روز سینما‌، یک روز جهانی است از همین آمده‌اند برای پاسداشت این روز باکس ساعت ۲۱ خود را به فیلم‌های مهم تاریخ سینمای جهان اختصاص داده‌اند.

طبق برنامه آنها در روز ملی سینما قرار است فیلم «پدر خوانده» از این شبکه پخش شود و در شب‌های آینده هم فیلم‌هایی چون «هفت سامورایی»، «دیوانه از قفس پرید»، «باج» و… روی آنتن برود. در واقع آنها مسیر را کاملا اشتباه رفته‌اند و می‌بایست برای پاسداشت روز ملی سینما آثار مهم و منتخب سینمای ایران را پخش می‌کردند نه آثار منتخب سینمای جهان را.

همکاری روز: پژمان جمشیدی با سریال جواد پورشه می‌آید | بعد از شروع پاندمی کرونا و آشفته شدن اوضاع اکران‌، تهیه‌کننده‌های بعضی از پروژه‌های سینمایی تصمیم گرفتند تا با گسترش فیلمنامه‌های سینمایی که در دست داشتند آنها را در قالب سریال برای پخش در شبکه خانگی آماده کنند. یکی از این پروژه‌ها «نیسان آبی» به کارگردانی منوچهر هادی است که از هفته اول مهر توزیع آن شروع می‌شود.

دیگر پروژه‌ای که قرار است با تغییر ساختار در قالب سریال عرضه شود، پروژه‌ای است با نام «جواد پورشه» که قرار است به کارگردانی برزو نیک‌نژاد تهیه و تولید شود. نقش اول این سریال را قرار است پژمان جمشیدی بازی کند. قرارداد او با این پروژه به امضا رسیده و گروه در حال انتخاب دیگر عوامل و بازیگران هستند. «جواد پورشه» بعد از سریال «خوب، بد، جلف» دومین سریال خانگی پژمان جمشیدی است. این سریال برای پخش از «فیلمنت» آماده می‌شود.

کدخبر: ۴۱۳۷۷۰
تاریخ خبر:
ارسال نظر