کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۴۹۲۴۷۸
تاریخ خبر:

رصدخانه| جشن سربرون، کنایه میثاقی و فراموشی خیابانی

روزنامه هفت صبح| کنایه روز: میثاقی به چه کسی کنایه زد؟ محمد‌حسین میثاقی مجری برنامه «جام 2022» در بین دو نیمه بازی تیم‌های فرانسه و لهستان از چارچوب رقابت‌های جام‌جهانی به شکل تلویحی و بدون نام بردن از کارلوس کی‌روش به انتقاد از او پرداخت و گفت: «مربیان زیادی در این جام دارند تغییر می‌کنند، بعضی پیشنهاد دارند مثل سرمربی عربستان که دو تا پیشنهاد دارد، یکی از بلژیک و دیگری از قطر.

این هم طبیعی است مربیان خوب می‌روند سراغ پیشنهاد‌هایی که دارند و مربیان ضعیف می‌روند دنبال رابطه‌هایشان.» از صحبت‌های میثاقی چنین برمی‌آید که منظور او از مربیان ضعیف، کارلوس کی‌روش سرمربی تیم‌ملی ایران است که با وجود قرار گرفتن ایران در یک گروه تقریبا راحت نتوانست از دور گروهی صعود کند. او با وجود حذف ایران از جام‌جهانی، گزینه اصلی فدراسیون فوتبال برای نیمکت تیم‌ملی جهت حضور در رقابت‌های جام ملت‌های آسیا در کشور قطر است.

فراموش کردی روز : آقای خیابانی برزیل را از قلم انداختی | گزارش بازی حساس تیم‌های فرانسه و لهستان از مرحله یک‌هشتم نهایی جام‌جهانی را جواد خیابانی بر‌عهده داشت. او در حین گزارش به سیاق خود اطلاعاتی درباره نام اصلی دروازه‌بان تیم لهستان و مسائل حاشیه‌ای بازی ارائه داد.

خیابانی در دقایق پایانی بازی و زمانی که پیروزی فرانسه قطعی شده بود، به این نکته اشاره کرد که تیم دیدیه دشان در صورتی‌که در این دوره از رقابت‌ها به قهرمانی برسد، بعد از ایتالیا به دومین کشور حاضر در جام‌جهانی تبدیل می‌شود که موفق شده دوبار پشت‌سر هم برنده این جام شود. این در حالی است که علاوه بر ایتالیا، کشور برزیل هم موفق شده دو دوره پیاپی قهرمان جام‌جهانی شود. آن‌ها نخستین‌بار در سال 1958 به این افتخار نائل آمدند و چهار سال بعد هم توانستند در جام‌جهانی 1962 به این مقام برسند تا در کنار ایتالیا قرار بگیرند.

مشخص نیست روز: جشن سربرون بعد از جام‌جهانی نمی‌آید | «جشن سربرون» یکی از تولیدات الف ویژه تلویزیون است که به کارگردانی مجتبی راعی و تهیه‌کنندگی حسن نجاریان مراحل تولید خود را پشت‌سر می‌گذارد. گفته می‌شد که این سریال قرار است بعد از ایام جام‌جهانی از شبکه سه پخش شود. اما نجاریان در گفت‌وگویی که با رسانه‌ها داشته عنوان کرده که مراحل پس‌تولید این سریال زمان‌بر است و جشن سربرون تا پایان سال آماده نمایش نخواهد شد.

از آنجایی‌که این سریال در رده پروژه‌های الف ویژه دسته‌بندی می‌شود، احتمال دارد که مانند «گیلدخت» به شکل هفتگی از یکی از شبکه‌های سیما پخش شود. اگر قرار به پخش این سریال به شکل هفتگی از شبکه اول باشد، آنتن این شبکه تا پایان اردیبهشت‌ماه 1402 در اختیار سریال گیلدخت است و با پایان پخش آن آنتن به جشن سربرون می‌رسد. محمود پاک‌نیت، حسین محجوب، لاله اسکندری و… در این مجموعه بازی دارند.

کدخبر: ۴۹۲۴۷۸
تاریخ خبر:
ارسال نظر