کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۴۳۹۴۷۵
تاریخ خبر:

رصدخانه| تیکه بیست و سی ‌‌به محسن ابراهیم‌زاده

روزنامه هفت صبح| چرایی روز : چرا هفت در جشنواره فجر زنده پخش نمی‌شود | برنامه هفت مدت‌هاست که به شکل تولیدی روی آنتن می‌رود، این برنامه حتی در جشنواره سال گذشته هم زنده پخش نشد. در دوره جدید هم کماکان پخش این برنامه به شکل تولیدی ادامه پیدا کرد، اما مدتی پیش محمد‌حسین لطیفی مجری برنامه اعلام کرد که قرار است، «هفت» در ایام جشنواره به شکل زنده روی آنتن برود.

تصمیمی که قرار بود عملی شود اما هک شدن شبکه یک همه برنامه‌ها را به‌هم ریخت. با توجه به این ماجرا مسئولان شبکه سه از تصمیم خود مبنی بر پخش زنده هفت در ایام جشنواره فجر عقب‌نشینی کرده‌اند و قرار است این برنامه در شب‌های برگزاری جشنواره فیلم فجر کماکان به شکل تولیدی روی آنتن برود. برنامه «هفت» به شکل ویژه هر شب ساعت ۲۳:۴۵ پخش می‌شود. مدت زمان این برنامه ۱۲۰ تا ۱۵۰ دقیقه است.

تیکه روز: بیست وسی و تیکه به محسن ابراهیم زاده و شائبه پلی بکش | یکی از ویدئوهایی که دراین مدت اخیر حسابی وایرال شد، ویدئوی مربوط به زمین خوردن محسن ابراهیم‌زاده درشروع یکی ازکنسرت‌هایش است. ویدئویی که این شائبه را ایجاد کرد او در کنسرتش زنده نمی‌خواند و پلی بک می‌کند. البته در روزهای بعد از انتشار این ویدئو در یک راستی آزمایی‌، اعلام شد که ویدئوی وایرال شده تقلبی است و روی آن صدا گذاری انجام شده است.

اما بخش خبری بیست وسی بی‌توجه به این راستی آزمایی،ویدئوی اول را برای تنظیم گزارش خبری‌اش از جشنواره موسیقی فجر ملاک قرارداد. گوینده این گزارش زمانی که به جدول زمان بندی اجراها اشاره کرد بلافاصله گریزی به ویدئوی کنسرت محسن ابراهیم زاده زد و گفت‌: «امیدواریم که خواننده‌ها در این جشنواره پلی بک اجرا نکنند.» بیست وسی برای اینکه مخاطب کاملا متوجه شود منظور آنها چه کسی است همزمان ویدئوی زمین خوردن ابراهیم زاده را هم پخش کرد.

با کیفیت روز: ‌پخش نسخه اصلاح شده و باکیفیت وصل نیکان | ‌شبکه نمایش از ابتدای هفته باکس ساعت ۲۳ خود را به پخش فیلم‌های منتخبی با موضوع انقلاب و جنگ اختصاص داده است. شب اول یعنی شنبه نهم بهمن ، فیلم «وصل نیکان» به کارگردانی ابراهیم حاتمی کیا روی آنتن رفت. این فیلم محصول سال ۱۳۷۰ است و از ساخت آن ۳۰ سال می‌گذرد. نسخه ای که شنبه شب از این فیلم پخش شد، نسخه بسیار با کیفیتی بود.

نسخه ای که مورد ترمیم و اصلاح قرار گرفته بود و با کیفیتی دیجیتالی پخش شد و از خط و خش‌های نسخه‌های قدیمی خبری نبود. نکته دیگر درباره این فیلم حضور فریبرز عرب نیا در این فیلم در نقشی کاملا حاشیه‌ای بود که نامش در تیتراژ پایانی و در بخش سایر بازیگران در اواسط فهرست آمده بود. حاتمی کیا وصل نیکان را با موضوع موشکباران تهران ساخت، فیلمی که برخلاف دیگر ساخته‌هایش چندان مورد توجه قرار نگرفت.

کدخبر: ۴۳۹۴۷۵
تاریخ خبر:
ارسال نظر