کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۴۶۸۳۶۶
تاریخ خبر:

رصدخانه| تنابنده و ‌شکیبا در طوطیا، معجونی در نون.خ ۴

روزنامه هفت صبح | تولید روز: شهرام شاه‌حسینی سریال جدیدش را با محسن تنابنده و هوتن شکیبا کلید زد | شهرام شاه‌حسینی بعد از موفقیت سریال «می‌خواهم زنده بمانم»، ساخت سریال جدید خود را برای شبکه نمایش خانگی شروع کرده است. این سریال از محصولات اختصاصی «فیلیمو» است که با حضور بازیگران سرشناسی جلوی دوربین رفته است. نام موقت سریال جدید شاه‌حسینی «طوطیا» است که به احتمال زیاد در زمان پخش تغییر خواهد کرد.

زنده‌یاد ایرج قادری در دهه هفتاد فیلمی با همین نام با بازی فریبرز عرب‌نیا و شقایق فراهانی ساخته است. در طوطیا که پیش از این خبر تولید آن را منتشر کرده بودیم، بازیگرانی چون محسن تنابنده، هدا زین‌العابدین و هوتن شکیبا بازی دارند. مهدی حسینی‌نیا که این روزها سریال «یاغی» را در حال پخش دارد، همراه با آزاده صمدی دیگر بازیگران اصلی سریال «طوطیا» هستند. شاه‌حسینی سریال جدید خود را به تهیه‌کنندگی مجید مولایی تهیه‌کننده سریال «می‌خواهم زنده بمانم» تولید می‌کند.

بازیگر جدید روز : حسن معجونی در نون خ ۴ بازی می‌کند | سعید آقاخانی بعد از یک تجربه موفق با حسن معجونی در سریال «راز بقا» حالا از او برای حضور در سریال «نون خ ۴» دعوت کرده است. این خبر را مهدی فرجی تهیه‌کننده پروژه در صفحه شخصی خود در اینستاگرام اعلام کرده ‌است. هنوز از جزئیات نقش معجونی در این سریال خبری رسانه‌ای نشده است. او برای نخستین‌بار است که در مجموعه «نون خ» بازی می‌کند.

فرجی همچنین در این استوری اعلام کرده که حمیدرضا آذرنگ هم با گروه تولید سریال نون خ به توافق رسیده تا در فصل چهارم آن حضور داشته باشد. آذرنگ پیش از این در فصل اول و دوم سریال بازی کرده بود، اما در فصل سوم حضور نداشت. فصل چهارم سریال «نون خ» هم‌اکنون در مرحله پیش‌تولید قرار دارد و قرار ‌است به‌زودی تصویربرداری آن شروع شود. نون خ ۴ در ۳۰ قسمت برای پخش در ایام نوروز و رمضان سال ۱۴۰۲ تولید می‌شود.

اظهارنظر روز: پژمان جمشیدی زیر خاکی را نقطه عطف بازیگری‌اش می‌داند | پژمان جمشیدی که پخش سریال جدیدش با نام «آفتاب‌پرست» از روز دوشنبه ۲۷ تیرماه در شبکه نمایش خانگی شروع شده، درشب عید غدیر موفق شد در جشنواره فیلم شهر برنده جایزه بهترین بازیگر نقش اول مرد سریال‌های تلویزیونی شود. او در گفت‌وگویی که با مهر انجام داده عنوان کرده که نقش «فری خاکی» یکی از بهترین نقش‌های کارنامه‌اش است و از سریال «زیر خاکی» به‌عنوان نقطه عطف کارنامه بازیگری‌اش یاد کرده است:

«این سریال یکی از کارهایی است که بسیار دوستش دارم. در واقع «زیر خاکی» نقطه عطف دنیای بازیگری من است. این گروه به‌خاطر داشتن کارگردان خوش‌ذوق و با‌اخلاق بسیار دوست‌داشتنی هستند. حضور ژاله صامتی به‌عنوان بازیگر نقش مقابل من در هر‌چه بهتر شدن کار کمک بزرگی کرد.» فصل سوم سریال زیر خاکی توانست عنوان پرمخاطب‌ترین سریال نوروز سال ۱۴۰۱ را از آن خود کند.

کدخبر: ۴۶۸۳۶۶
تاریخ خبر:
ارسال نظر