کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۴۶۷۷۱۳
تاریخ خبر:

رصدخانه| تغییر ترکیب هیات داوران عصر جدید

روزنامه هفت صبح | اظهار‌نظر روز : همایونفر تغییر ترکیب هیات داوران عصرجدید را ضروری دانست | کارن همایونفر که در فصل سوم عصر جدید به جمع هیات داوران این مسابقه اضافه شده است، در گفت‌وگویی اعلام کرده که این تغییر به‌نفع برنامه بوده و باید انجام می‌شده. او در گفت‌وگویی که با ایرنا انجام داده در این رابطه گفته است: «آمدن من جای یک داور دیگر خیلی ریسک نبود، فکر می‌کنم مجموعه داوری عصر جدید می‌بایست رویکرد جدیدی می‌گرفت.

این تغییر از دکور برنامه گرفته تا میز داوری و نحوه اجرا، تغییری به سمت بالا بوده است.» همایونفر در این فصل همراه با دکتر مجید اسماعیلی و ژاله صامتی به ترکیب هیات داوران عصر جدید اضافه شدند تا در کنار امین حیایی به قضاوت عملکرد شرکت‌کننده‌های این دوره بپردازند. در دور فصل قبلی عصر جدید بشیر حسینی، آریا عظیمی‌نژاد و رویا نونهالی در کنار امین حیایی داوری این مسابقه را برعهده داشتند.

تصمیم روز: مسعود اطیابی دیگر سریال کمدی نمی‌سازد | مسعود اطیابی در حال حاضر پرفروش‌ترین کارگردان سینمای ایران است. او با ساخت آثار کمدی‌اش در سینما، توانسته نبض گیشه را در دست بگیرد. اطیابی در عرصه سریال‌سازی هم تا‌کنون سه سریال کمدی ساخته که دو اثرش متعلق به تلویزیون بوده و دیگری را برای شبکه خانگی کارگردانی کرده است. سریال خانگی او با نام «جادوگر» در حال پخش از دو پلتفرم «فیلیمو» و «نماوا» است.

او در گفت‌وگویی که با سایت فیلیمو داشته اعلام کرده که دیگر قصد ساخت سریال کمدی ندارد: «واقعیتش این است که من برای سریال ساخته نشده‌ام و روحیه‌ام در واقع روحیه پذیرش نظارت‌ها در هنگام تولید محصول نیست. من باید محصولم را تولید کنم و بعد نظارت شود و در حین تولید وقتی نظارت می‌شود، مسیرم را گم می‌کنم. تصمیم ساخت سریال را ندارم مگر این‌که کمدی نباشد و اگر کار کنم سریالی با تعداد قسمت‌های کم و غیرکمدی است.»

همزمان روز: آی فیلم «گیلدخت» را با چه کسی شریک می‌شود | «گیلدخت» عنوان سریالی است که به کارگردانی مجید اسماعیلی در شبکه برون مرزی و جهت پخش از شبکه آی فیلم جلوی دوربین رفته است. این سریال تاریخی که داستانش در دوران قاجار روایت می‌شود، در ۷۰ قسمت تدوین و آماده پخش شده است. قرار بر این است که این سریال ابتدا روی آنتن شبکه آی فیلم برود. اما به احتمال همزمان با آی فیلم یکی از شبکه‌های سراسری هم اقدام به پخش این سریال می‌کند.

هنوز شبکه سراسری «گیلدخت» انتخاب نشده است. به احتمال زیاد این سریال از آنتن شبکه یک پخش شود چراکه سریال «مستوران» رو به اتمام است و شبکه یک هم سریال جدیدی آماده پخش ندارد. در سریال گیلدخت سعید راد نقش اصلی را برعهده دارد و محمود پاک نیت، سعید چنگیزیان، رامتین خدا پناهی و ثریا قاسمی دیگر نقش‌های اصلی سریال هستند. «گیلدخت» را محمد رضا شفیعی تهیه کرده است.

کدخبر: ۴۶۷۷۱۳
تاریخ خبر:
ارسال نظر