کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۴۲۰۹۳۸
تاریخ خبر:

رصدخانه| تعطیلی نون.خ و دلیل پخش نشدن سرجوخه

روزنامه هفت صبح | دقت کنید روز : وقتی دیوار تصویری «ترانه باران» چشم مخاطب را آزار می‌دهد | اگر مخاطب برنامه «ترانه باران» باشید،قطعا در جریان هستید که در این برنامه تعدادی ترانه پخش می‌شود و بعد از پخش از مخاطبان خواسته می‌شود تا رای خود را به بهترین ترانه بدهند. آرای مردم به ترانه‌های مورد علاقه‌شان در قالب گراف دیوار تصویری داخل استودیو نمایان می‌شود.

بعد از پخش هر ترانه مجری جلوی دیوار تصویری می‌رود و طبق گراف‌ها آرای مردم را اعلام می‌کند.این گراف‌ها روی پس زمینه سفید طراحی شده، بنابراین وقتی روی دیوار تصویری نمایش داده می‌شود،نور سفید آزاردهنده‌ای از صفحه نمایش به چشم مخاطب می‌تابد و موجب می‌شود تا بیننده پای تلویزیون اذیت شود.ضمن اینکه این حجم از نور سفید باعث به اصطلاح سوختگی تصویر هم می‌شود.برهمین اساس می‌بایست گرافیست‌های ترانه باران فکری به حال پس‌زمینه گراف‌هایشان بکنند.

عملا تعطیل شد روز: سعید آقاخانی راز بقا را شروع کرد، نون خ عملا تعطیل شد | با شروع پیش‌تولید رسمی سریال خانگی «راز بقا» به کارگردانی سعید آقاخانی، عملا تولید فصل چهارم «نون خ» متوقف شد تا این سریال به‌طور قطع از کنداکتور نوروز ۱۴۰۰ خارج شود. آقاخانی مدتی است پیش‌تولید سریال کمدی «راز بقا» را شروع کرده است، سریالی که فیلمنامه آن را «امیر وفایی» می‌نویسد. این سریال کمدی هم‌اکنون در مرحله انتخاب عوامل پشت دوربین و بازیگران است.

بهرام افشاری نخستین بازیگری است که حضورش در این سریال قطعی شده. سعید آقاخانی تمایل دارد که خودش در این سریال بازی نکند تا همه تمرکزش را معطوف به ساخت آن کند، اما اگر بازیگر مورد نظر پیدا نشود او هم عهده‌دار یکی از نقش‌های اصلی خواهد بود. سریال «راز بقا» برای پخش اختصاصی از پلتفرم «فیلمنت» تولید می‌شود و طبق برنامه‌ریزی تصویربرداری آن از اواخر آبان شروع می‌شود تا برای پخش در ایام نوروز آماده شود.

مسئله‌دار روز: چرا سریال سرجوخه پخش نشد | شبکه سه از حدود ۱۰روز قبل شروع به پخش تیزرهای سریال «سرجوخه» کرد. سریال جدیدی که به‌عنوان جانشین سریال «هم‌سایه» معرفی شده بود و قرار بود طبق اعلام خود شبکه از شب بیست و هفتم مهرماه روی آنتن برود. اما صبح روز پخش روابط عمومی سریال خبر از تعویق پخش آن داد و اعلام کرد که سرجوخه به دلیل پاره‌ای مشکلات فعلا از کنداکتور خارج شده و زمان پخش آن هنوز مشخص نیست.

طبق خبرهای رسیده حجم بالای ممیزی قسمت‌های اولیه موجب شده تا مراحل آماده‌سازی این قسمت‌ها طولانی شود، ضمن اینکه همزمان دست‌اندرکاران سریال با مسئولان سیما وارد مذاکره شده‌اند تا موارد ممیزی‌ها را کمتر کنند و با شرایطی استاندارد این قسمت‌ها را آماده پخش کنند. بنابراین خبر توقیف سریال سرجوخه کاملا کذب است و صحت ندارد. سریال سرخوجه را احمد معظمی کارگردانی کرده است.

کدخبر: ۴۲۰۹۳۸
تاریخ خبر:
ارسال نظر