کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۴۸۹۳۲۲
تاریخ خبر:

رصدخانه| تعطیلی فوتبال ۱۲۰ با یک آیتم زیرکانه

روزنامه هفت صبح| مرتفع شد روز : شبکه مخفی زنان با تاخیر یک هفته‌ای آمد | سریال شبکه مخفی زنان به کارگردانی افشین هاشمی به یکی از پر‌حاشیه‌ترین سریال‌های خانگی تبدیل شده است. طی دو ماه اخیر این سریال برای پخش با مشکلات زیادی دست و پنجه نرم کرده است. قسمت یازدهم این سریال با تاخیری 9 ساعته توزیع شد و بعد از آن ساترا اجازه نداد تا سریال به‌رغم اعلام کارگردان به شکل دو فصلی عرضه شود.

در ادامه هم ممیزی‌های زیاد موجب شد تا افشین هاشمی در گفت‌وگویی از ساترا و ممیز‌ی‌های سلیقه‌ای این سازمان انتقاد کند. در نهایت هفته گذشته هم قسمت پانزدهم سریال توزیع نشد. نماوا با عذر‌خواهی از مخاطبانش اعلام کرد ساترا پاسخگو نیست و هاشمی هم گفت این سازمان از او خواسته که همه قسمت‌های باقی‌مانده را برای نظارت به شکل یکجا تحویل بدهد. در هر حال بعد از کش و قوس‌های فراوان ساترا مجوز قسمت پانزدهم را صادر کرد.

بی‌سلیقگی روز: تجمع لوگوها و آشفتگی قاب شبکه سه | شبکه سه از پنجشنبه پخش ویژه‌برنامه جام‌جهانی قطر را شروع کرد که در گزارش اصلی صفحه به شکل مفصل به آن پرداخته‌ایم. اما در ساعت پخش این برنامه شبکه سه دچار یک آشفتگی بصری شده بود. در مناسبت‌ها معمولا یک لوگوی مناسبتی به قاب شبکه‌ها اضافه می‌شود. این لوگو همراه با لوگوی شبکه و البته نام برنامه که در زیر صفحه حک می‌شود، مجموعه هویت بصری شبکه را در لحظه پخش برنامه تشکیل می‌دهند.

پنجشنبه شبکه سه لوگوی جام‌جهانی آن هم از نوع متحرکش را هم به این مجموعه اضافه کرده بود تا قاب این شبکه دچار شلوغی شود. این لوگو دقیقا زیر لوگوی شبکه سه قرار گرفته بود که هرازچندگاهی حرکت می‌کرد و عبارتی کنارش نوشته می‌شد. قرار گرفتن دو لوگو روی هم عملا باعث آشفتگی قاب شده بود. آنها می‌توانستند لوگوی جام‌جهانی را در کنار نام برنامه و زیر صفحه کار کنند.

پایان روز : تعطیلی فوتبال 120 با یک آیتم زیرکانه | پنجشنبه 26 آبان‌ماه 1401، آخرین برنامه «فوتبال 120» پیش از جام‌جهانی روی آنتن شبکه ورزش رفت. با توجه به ویژه‌برنامه‌های این شبکه در طول ایام برگزاری جام‌جهانی‌، پخش برنامه «فوتبال 120» به مدت 40 روز متوقف می‌شود و ادامه آن با پایان این رویداد از سر گرفته خواهد شد.

در آخرین برنامه «فوتبال 120» ضمن مرور مسابقات مهم لیگ‌های معتبر‌، وضعیت ‌حریفان ایران در جام‌جهانی هم مورد بررسی قرار گرفت. اما یکی از آیتم‌های جذاب این برنامه گفت‌وگو با تونی کروس هافبک نامدار رئال‌مادرید بود. کروس که در ایران طرفداران زیادی دارد، در این گفت‌وگو درباره حضور در بایرن‌مونیخ و یک سال کار کردن با پپ گواردیولا حرف‌های جالبی زد. او در ادامه از حضورش در رئال‌مادرید گفت و عنوان کرد که پنج قهرمانی‌اش همراه با این تیم در لیگ قهرمانان اروپا را بیشتر از قهرمانی در جام‌جهانی دوست دارد.

کدخبر: ۴۸۹۳۲۲
تاریخ خبر:
ارسال نظر