کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۴۸۳۲۵۳
تاریخ خبر:

رصدخانه| بی‌سلیقگی شبکه پنج و تاخیر شبکه مخفی زنان

روزنامه هفت صبح| جالب روز: پخش برنامه «فیلمنوشت» مرتبط با پادری | شبکه آی فیلم با پایان پخش فصل اول «دودکش» از شامگاه جمعه 22 مهر فصل دوم این سریال با نام «پادری» را روانه آنتن کرده است. نگارش متن این فصل برعهده کوروش نریمانی است. نویسنده‌ای که در فصل اول هم به عنوان یکی از نویسنده‌ها در پروژه حاضر بود.

بعد از پایان پخش قسمت اول «پادری» و در حد فاصل شروع سریال بعدی، شبکه آی فیلم اقدام به پخش برنامه «فیلمنوشت» کرد. این برنامه با محوریت گفت‌وگو با نویسندگان سریال‌های موفق در آی فیلم تولید شده که چند سال پیش به شکل هفتگی از این شبکه پخش شد. با توجه به پایان پخش فصل اول دودکش و شروع فصل جدید آن شبکه آی فیلم اقدام به پخش قسمتی از برنامه «فیلمنوشت» با حضور کوروش نریمانی و حسن وارسته فیلمنامه‌نویسان مجموعه دودکش و پادری کردکه در نوع خود ابتکار جالبی بود.

بی‌سلیقگی روز: آیا «شاید برای شما هم اتفاق بیفتد» مناسب شب میلاد است؟ شبکه پنج در شب میلاد پیامبر(ص) و امام جعفرصادق (ع) با بی‌سلیقگی هرچه تمام‌تر باکس نمایشی خود را در اختیار مجموعه «شاید برای شما هم اتفاق بیفتد» قرار داد. این مجموعه با توجه به محتوا و مضمونی که دارد همیشه در ایام سوگواری روی آنتن می‌رود.

حتی شبکه‌های تماشا و آی فیلم هم زمانی که کنداکتورشان با مناسبت‌های عزاداری هم‌زمان می‌شود، اپیزودی از این مجموعه را جایگزین سریال کمدی در حال پخششان می‌کنند. با این تفاسیر شبکه پنج جمعه 22 مهرماه و در روز میلاد پیامبر(ص) باکس نمایشی خود را در اختیار این سریال گذاشت. هر چند تعدادی از اپیزودهای «شاید برای شما هم اتفاق بیفتد» با حال و هوای متفاوت نسبت به اکثر اپیزودها تولید شده و فضای سنگینی ندارد، اما در هر حال انتخاب این سریال که با ایام سوگواری عجین شده در این شب یک بی‌سلیقگی محض بود.

تاخیر روز: شبکه مخفی زنان با تاخیری 9 ساعته آمد | «شبکه مخفی زنان» یکی از سریال‌های در حال پخش از شبکه نمایش خانگی است که هر هفته جمعه ساعت 12 ظهر روی پلتفرم پخش‌کننده خود بارگذاری می‌شود. روز جمعه 22 مهرماه 1401 برخلاف رویه همیشگی قسمت جدید این سریال در موعد مقرر پخش نشد.

چندی پیش برای سریال «آنتن» هم چنین مشکلی پیش آمد و قسمت سوم آن در زمان مقرر بارگذاری نشد و با یک روز تاخیر پخش شد. با توجه به این اتفاق گمان می‌رفت که قسمت یازدهم«شبکه مخفی زنان» هم با تاخیری یکی دو روزه و بعد از انجام اصلاحات توزیع شود اما بعد از گذشت 9 ساعت و از ساعت 21 پخش این قسمت شروع شد. مدت زمان قسمت یازدهم سریال «شبکه مخفی زنان» 46 دقیقه است که 9 دقیقه آن اختصاص به تیتراژ ابتدایی ، انتهایی و آنچه گذشت دارد و تایم مفید آن تنها 37دقیقه است.

کدخبر: ۴۸۳۲۵۳
تاریخ خبر:
ارسال نظر