کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۴۶۶۹۱۹
تاریخ خبر:

رصدخانه| بامزه‌بازی جناب‌خان، لجبازی شبکه۲ با مستوران

روزنامه هفت صبح | اصلاح کنید روز : منظور شبکه سه از بخش دوم سریال «برف بی‌صدا می‌بارد» چیست؟ شبکه سه از چهاردهم تیرماه ۱۴۰۱ ادامه سریال «برف بی‌صدا می‌بارد» را روانه آنتن کرد. در واقع قسمتی که در این روز پخش شد، قسمت شصت و نهم سریال بود ‌ اما شبکه سه در اقدامی عجیب کنتور شماره قسمت‌های این سریال را صفر کرد و قسمت جدید را به عنوان قسمت یک روانه آنتن کرد و به همین ترتیب پخش آن را ادامه داد.

در زیرنویس که هنگام پخش پایین صفحه حک می‌شود، این عبارت می‌آید : «برف بی‌صدا می‌بارد / بخش دوم / قسمت سوم» عنوان بخش دومی که در زیر‌نویس می‌آید به چه معناست‌، بخش دوم چه چیزی. معمولا سریال‌هایی که در نیمه فصل آن توقف به وجود می‌آید از عنوان نیم‌فصل استفاده می‌شود. در واقع می‌بایست در زیر‌نویس به جای بخش دوم از عبارت «نیم فصل دوم» استفاده می‌شد و شماره قسمت‌ها هم از ۶۹ ادامه پیدا می‌کرد.

بامزه روز: جناب خان دانش آموز شد | شامگاه یکشنبه نوزدهم تیرماه‌، برنامه خندوانه در ویژه برنامه عید قربان میزبان یک معلم عشایر بود. معلمی که خاطرات جالبی از چگونگی تدریس برای عشایر حرف زده و فضای برنامه را به این واسطه حسابی گرم کرد. در ادامه گفت وگوی رامبد جوان با این معلم، جناب خان هم وارد ماجرا شد. او به واسطه حضور این معلم تیپ جالبی زده بود.

لباس فرم دانش آموزان را پوشیده بود و یک کوله پشتی که مخصوص بچه‌های دبستانی است را هم روی شانه‌اش انداخته بود. او به رامبد گفت که قصد دارد از این فرصت استفاده کند و با حضور این معلم پایه‌اش را قوی کند. جناب خان در ادامه کوله‌اش را در اختیار رامبد گذاشت تا محتویاتش را به مخاطبان نشان دهد. در کوله او جامدادی و انواع لوازم تحریر دیده می‌شد. در بین وسایل او یک لقمه نان و پنیر هم بود.

لج‌بازی روز: چرا شبکه دو سریالش را طوری پخش می‌کند که با مستوران همزمان شود | همیشه و از زمانی‌که مخاطبان تلویزیون به خاطر دارند، ساعت پخش سریال در شبکه دو، ساعت ۲۱:۳۰ دقیقه است. این ساعت به این دلیل در نظر گرفته شده که پخش سریال این شبکه با شبکه سه و یک تداخل پیدا نکند.

حالا و از زمانی که حامد بامروت‌نژاد مدیریت شبکه دو را برعهده گرفته ساعت پخش سریال را یک ربع جلوتر برده و ساعت ۲۱:۴۵ دقیقه روی آنتن می‌فرستد. با این کار تحت هیچ شرایطی حتی اگر سریال شبکه سه ساعت ۲۱ هم شروع شود با سریال شبکه دو تداخلی پیدا نمی‌کند‌ اما از سوی دیگر با این تغییر ساعت دقایق پایانی سریال شبکه دو با یک ربع اول سریال شبکه یک تداخل زمانی پیدا می‌کند. حال سوال اینجاست چرا مدیر شبکه دو دست به این تغییر زده و شرایطی را رقم زده تا سریالش تعمدا با سریال شبکه یک همزمان شود؟

کدخبر: ۴۶۶۹۱۹
تاریخ خبر:
ارسال نظر
 
  • _user_1588443904

    شبکه دو کار خوبی انجام میده چون دوست دار ه سریالش دیده شه و برخلاف مدیریت قبلی ای ن شبکه، نسبت به سریالش بی‌تفاوت نیست. نص ف مشکل هم از مدیریت شبکه سه هست و نصفش ب ه خاطر تایم اذان؛ شبکه سه رعایت نمی‌کنه و سریال رو از حوالی ۲۱ راهی آنتن میکنه ی عنی یه ربع دیرتر؛ بنابراین شبکه دو هم تص میم داره سریالش دیده شه و بلافاصله بعد پ ایان سریال شبکه سه، وضعیت زرد رو پخش می‌ کنه. اگه شبکه یک اعتراضی داره یا بقیه مر دم که از این مسئله آگاه نیستن، باید به ش بکه سه ایراد بگیرن که مشکلات منشاءش از ا ونجا شروع میشه