کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۴۰۹۹۴۶
تاریخ خبر:

رصدخانه| بازگشت کتایون و اشتباهات فاحش شبکه ورزش

روزنامه هفت صبح | حواست کجاست روز: اشتباهات فاحش در زمان پخش بازی پورتو و ماریتیمو | شبکه ورزش یکشنبه شب به دلیل حضور مهدی طارمی و علی علیپور در ترکیب ثابت تیم‌هایشان در لیگ پرتغال، اقدام به پخش بازی تیم‌های پورتو و ماریتیمو کرد.پخش این مسابقه با ممیزی‌های زیادی روبه‌رو بود، ممیزی‌هایی که البته درکمال بی‌سلیقگی انجام می‌شد و اعصاب و روان مخاطب را کاملا به هم می‌ریخت.

یکی از این ممیزی‌ها در زمان به ثمر رسیدن گل تساوی ماریتیمو اتفاق افتاد.درست زمانی که تیم علی علیپور به شکلی ناگهانی به گل تساوی رسید، شبکه ورزش به جای پخش صحنه آهسته این گل اقدام به پخش چند باره گل اول پورتو کرد و بعد از یکی دو دقیقه صحنه آهسته گل ماریتیمو را روی آنتن ‌ فرستاد. گل پورتو در ‌حالی در بدترین زمان ممکن چند بار تکرار شد که پیش از این ناظر پخش برای ممیزی صحنه‌ها چندین و چندبار اقدام به تکرار آن کرده بود.

ب ازگشت روز: اصلاح کنداکتور شبانگاهی شبکه امید | شبکه امید از زمانی که شروع به کار کرد و تا همین یکی دوسال قبل، بعد از پایان برنامه‌هایش که معمولا ساعت ۱۲ شب بود، به جای بازپخش شبانگاهی برنامه‌های روزانه‌اش، موسیقی تصویر روی آنتن می‌فرستاد. اما از یک بازه زمانی شبکه امید باکس شبانگاهی را از این حالت خارج کرد و به مانند دیگر شبکه‌های تلویزیونی‌، آن را به باز پخش برنامه‌هایش اختصاص داد.

این تغییر در حالی انجام شدکه مخاطب شبکه امید که گروه سنی ۱۰ تا ۱۶ سال هستند نمی‌توانستند مخاطب برنامه‌ها در آن ساعت از شب باشند. بنابراین عملا باز پخش یک سریال کارتونی در ساعت سه نیمه شب برای مخاطب این شبکه کار غلط و البته بیهوده‌ای بود. هفت صبح در چند نوبت این نکته را به مدیران شبکه امید متذکر شد. الان مدتی است که کنداکتور شبانگاهی این شبکه به حالت سابق برگشته است.

اتفاق روز: احتمال بازگشت کتایون ریاحی به دنیای بازیگری | یکی از تولیدات جدید شبکه نمایش خانگی سریال «قیف» به کارگردانی محسن امیر یوسفی است که در مرحله پیش تولید و انتخاب بازیگر قرار دارد. این سریال قرار بود ابتدا در قالب فیلم سینمایی ساخته شود، اما ماجراهای کرونا موجب شد تا فیلمنامه دستخوش تغییراتی شود و با گسترش داستان در قالب سریالی برای شبکه خانگی تولید شود.

در حال حاضر حضور رضا عطاران به عنوان بازیگر در این سریال قطعی شده است. اما اتفاق ویژه این سریال انتخاب بازیگر نقش اول زن است. مذاکراتی با کتایون ریاحی انجام شده که گفته می‌شود روند مذاکرات به دلیل جذاب بودن فیلمنامه مثبت بوده است. کتایون ریاحی سال ۸۹ از دنیای بازیگری خداحافظی کرد و حالا بازگشتش می‌تواند یک اتفاق در این عرصه باشد. احتمال تکذیب این خبر به دلیل اینکه توافق به شکل کامل اتفاق نیفتاده بسیار بالاست‌، انتشار آن با علم به این نکته انجام شده است.

کدخبر: ۴۰۹۹۴۶
تاریخ خبر:
ارسال نظر