کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۴۹۴۸۱۸
تاریخ خبر:

رصدخانه| بازگشت پیمان، صامتی در گاریچی و حمایت‌ از گیل‌دخت ‌

روزنامه هفت صبح| حمایت روز : حمایت شهرداری از سریال «گيل‌دخت» : حمایت‌ها از سریال «گيل‌دخت» پروژه الف ویژه تلویزیون همچنان ادامه دارد. این سریال به شکل هفتگی و به‌طور همزمان روی آنتن شبکه‌های یک و آی‌فیلم رفته و تمامی شبکه‌ها لابه‌لای برنامه‌هایشان اقدام به پخش تیزرهای این سریال می‌کنند. برای حمایت بیشتر از آن حالا شهرداری تهران هم به کمک «گیل‌دخت» آمده است.

چند روزی است تعدادی از بیلبوردهای شهر تهران در اختیار این سریال قرار گرفته و پوسترهایی از آن در سطح شهر خودنمایی می‌کند. پیش از این برای «مستوران» هم تبلیغات شهری انجام شده بود. این سریال را سازمان اوج تهیه کرده بود اما گيل‌دخت از محصولات تلویزیون است و این رسانه کمتر پیش آمده که برای دیده شدن سریالش دست به تبلیغات شهری بزند. گيلدخت در معاونت برون‌مرزی تلویزیون تولید شده و مجید اسماعیلی آن را کارگردانی کرده است. تهیه‌کننده این سریال محمد‌رضا شفیعی است.

بازگشت روز : پیمان قاسم‌خانی دوباره کارگردان «روزی روزگاری مریخ» شد | پیمان قاسم‌خانی بعد از چند هفته غیبت بار دیگر به‌عنوان کارگردان نامش در تیتراژ ابتدایی سریال روزی روزگاری مریخ در کنار محسن چگینی آمد. مدتی بود که پیمان قاسم‌خانی نامش از تیتراژ ابتدایی سریال به‌عنوان کارگردان حذف شده بود و فقط نام «محسن چگینی» به‌عنوان کارگردان در تیتراژ ثبت می‌شد.

دلیل این غیبت هیچ‌گاه از سوی عوامل تولید و پلتفرم‌های پخش‌کننده اعلام نشد. اما بعد از گذشت چند هفته و با پخش قسمت بیستم شاهد حضور او به‌عنوان کارگردان در سریال بودیم. در قسمت‌هایی که قاسم‌خانی حضور نداشت نام او فقط به‌عنوان سرپرست نویسندگان در تیتراژ ابتدایی ثبت می‌شد. «روزی روزگاری مریخ» در حال حاضر به قسمت بیستم خود رسیده و به‌زودی به پایان می‌رسد. قاسم‌خانی و چگینی پیش از این به اتفاق «خوب، بد، جلف/ رادیو اکتیو» را برای شبکه خانگی تولید کرده بودند.

تولید روز: گاریچی سریالی از کارگردان شادروان با بازی ژاله صامتی | حسین نمازی بعد از موفقیت فیلم سینمایی «شادروان» مسیرش را به سمت سینمای خانگی کج کرد و مدتی است مشغول ساخت نخستین سریال خود برای این شبکه است. سریال حسین نمازی که برای یکی از پلتفرم‌های اصلی تولید می‌شود، «گاریچی» نام دارد. این سریال در ژانر کمدی ساخته می‌شود و بازیگر نقش اول زن آن‌هم «ژاله صامتی» است.

ترکیب بازیگران این سریال، ترکیبی تلویزیونی است که از آن جمله می‌توان به حضور حسن پور‌شیرازی، غلامرضا نیکخواه و مجید نوروزی اشاره کرد. حسین نمازی سال گذشته با فیلم «شادروان» نظرها را به سمت خود جلب کرد. این فیلم توانست در چند رشته نظر داوران را به خود جلب کند و در ادامه اکران تقریبا موفقی در سینماها داشته باشد. شادروان به‌عنوان یکی از فیلم‌های نوروز 1401 روی پرده رفت و توانست نزدیک به10 میلیارد تومان فروش کند.

کدخبر: ۴۹۴۸۱۸
تاریخ خبر:
ارسال نظر