کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۴۳۳۶۵۶
تاریخ خبر:

رصدخانه| انصراف ساعد سهیلی و بازگشت فرزاد حسنی

روزنامه هفت صبح | انصراف روز: ساعد سهیلی و مهرداد صدیقیان از بامداد خمار رفتند | کارگردانی سریال «بامداد خمار» بعد از کنار گذاشتن ابراهیم ایرج‌زاد به محمد رحمانیان واگذار شد. بعد از حضور او باز هم کار وارد مرحله تولید نشد و همین طولانی شدن پیش تولید و البته توقف آن در همین مرحله موجب شد تا بازیگرانی که با این پروژه قرارداد بسته بودند، از ادامه کار انصراف دهند. ابتدا سارا رسول‌زاده از کار کنار کشید و به سریال « خونسرد» پیوست و در ادامه دو بازیگر اصلی دیگر سریال.

ساعد سهیلی و مهرداد صدیقیان دو بازیگر جوانی بودند که برای نقش‌های اصلی سریال «بامداد خمار» قرارداد بسته بودند که این دو به دلیل راه نیفتادن تولید پروژه به ناچار انصراف دادند. با کنار کشیدن این بازیگران حالا گروه کارکردانی در حال مذاکره با بازیگران دیگری هستند. طبق شنیده‌ها رحمانیان قصد دارد به مانند سریال «خسوف» از بازیگران کمتر شناخته شده در کنار بازیگران تئاتری و پیشکسوت استفاده کند.

اتفاق روز: مسیر بازگشت حسنی به تلویزیون هموار می‌شود؟ روز گذشته خبری در اختیار رسانه‌ها قرار گرفت که «فرزاد حسنی بعد از سه سال و نیم دوری از رادیو با برنامه «چه فرصتی چه شبی» به رادیو جوان بازگشت.» این مجری در دورانی که در تلویزیون حضور نداشت تمرکز خود را بر رادیو گذاشت. با این حال مدت ها از این رسانه دور بود و حالا قرار است از بامداد پنجشنبه همکاری اش با یک برنامه جدید از سر گرفته شود.

وجه دیگر این خبر را می‌توان به تلاش مدیریت صدا و سیما برای استفاده کامل از نیروهای خود تعبیر کرد. چندی پیش پیمان جبلی گفته بود عادل فردوسی‌پور منعی برای بازگشت به تلویزیون در قامت گزارشگر و مجری ندارد. همزمان نوشتیم حسنی هم جزو چهره‌هایی است که می‌تواند به تلویزیون کمک کند. از آن که قرار است معاونت صدا در ساختار جدید حذف و زیر مجموعه «معاونت واحد صدا و سیما» شود شانس حسنی برای حضور در تلویزیون هم بیشتر خواهد شد.

جالب روز : تماشای هاکی روی یخ با یک گزارش جذاب و حرفه‌ای | یکی از جذابیت‌های شبکه ورزش پوشش مسابقات ورزش‌های غیر فوتبالی است اما آنچه ‌ تماشای این مسابقات را جذاب‌تر می‌کند، گزارش‌های آنهاست. گزارشگرانی که این مسابقات را گزارش می‌کنند تسلط کافی بر ورزش مورد نظر دارند و همین موجب می‌شود تا مخاطب جذب آنها شود. بامداد یکشنبه‌ای که گذشت، شبکه ورزش اقدام به پخش مسابقه هاکی از سری بازی‌های اروپایی کرد.

دیداری بین تیم‌‌های رد بول مونیخ و فیبرگ گوتنبرگ که با گزارش رامین عتیقه‌چی روی آنتن رفت. عتیقه‌چی با تسلط کامل بر ورزش هاکی به درستی در طول گزارشش قوانین و اصلاحات این ورزش را به مخاطب یادآوری می‌کرد و با ارائه اطلاعات درست مخاطب را با قدرت و جایگاه تیم‌هایی که بازی‌شان در حال پخش بود آشنا می‌کرد. اوج و فرودهای او در گزارش کاملا بجا بود و مخاطب حساسیت بازی را به راحتی حس می‌کرد.

کدخبر: ۴۳۳۶۵۶
تاریخ خبر:
ارسال نظر