کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۴۳۳۰۸۹
تاریخ خبر:

رصدخانه |الکوثر و عنوان اشتباه برای بازیگر بعد از آزادی

روزنامه هفت صبح | پیچیده روز: ماجرای سریالی که پخش فصل دوم آن پیچیده شده است | هفته گذشته طی خبری اعلام شد که یکی از سریال‌های در حال پخش با توزیع قسمت پانزدهمش به پایان فصل اول می‌رسد. این سریال در ۳۰ قسمت تولید شده و فصل دوم شامل ۱۵ قسمت پایانی می‌شود. اما شنیده‌ها حاکی از این است که پلتفرم پخش‌کننده این سریال به دلیل واچ تایم پایین آن حاضر به پخش فصل دوم نیست.

آنها به سرمایه‌گذار سریال اعلام کرده‌اند که برای فصل دوم با پلتفرم دیگری وارد مذاکره شود. همین تصمیم موجب شده تا سرمایه‌گذار شکایتی را علیه این پلتفرم آماده کند.علاوه بر این گفته می‌شود که پلتفرم پخش‌کننده قصد دارد که فصل دوم سریال موردنظر را همزمان با ایام نوروز به شکل شبانه پخش کند و پرونده آن را برای همیشه ببندد. این سریال در زمان تولید هم با حواشی زیادی روبه‌رو بود و ساخت آن با سه کارگردان به سرانجام رسید.

دست به دامان روز: شبکه الکوثر برای جذب آگهی دست به دامان شبکه‌های داخلی شد | یکی از شبکه‌های برون مرزی تلویزیون‌، شبکه عرب زبان الکوثر است که تا همین چند وقت پیش برنامه‌های آن بعد از پایان فعالیت روزانه شبکه‌هایی مثل شبکه چهار و یا شبکه آموزش روی آنتن می‌رفت. مدتی است تیزری با حضور مجریان عرب زبان این شبکه از شبکه‌های داخلی پخش می‌شود.

در این تیزر مجریان عرب زبان شبکه الکوثر به زبان فارسی و با لهجه عربی به تبلیغ بخش بازرگانی این شبکه می‌پردازند. در تیزر مورد نظر مجریان شبکه در همان استودیوهایی که برنامه‌های شبکه ضبط می‌شود، جلوی دوربین حاضر شده و صاحبان صنایع و شرکت‌های تجاری را به حضور در شبکه الکوثر برای معرفی محصولات و نمایش تیزرهایشان دعوت می‌کنند. این تیزر روز جمعه چندین بار از شبکه سه پخش شد. حالا باید دید شبکه الکوثر با حمایت شبکه‌های داخلی چقدر می‌تواند در جذب آگهی موفق باشد.

عنوان اشتباه روز: عنوان اشتباه برای بازیگر بعد از آزادی | در تیتراژ سریال «بعد از آزادی» نام چند بازیگر تحت عنوان «با معرفی» آمده است. معمولا این عنوان برای بازیگران ناشناخته‌ای که برای نخستین بار توسط آن پروژه معرفی می‌شوند مورد استفاده قرار می‌گیرد. در تیتراژ سریال «بعد از آزادی» نام رامین سیار دشتی بازیگر نقش «مهران» ذیل عنوان با معرفی آمده است در حالی که او پیش از این سریال و در سال ۱۳۸۱ با بازی در سریال «بدون شرح» معرفی شد.

او در فصل دوم این سریال جزو بازیگران اصلی سریال بود که نقش پسر خوانده خانواده حکمتی را برعهده داشت. سیار دشتی بعد از آن در چند سریال دیگر هم بازی کرد و در برنامه خندوانه هم به عنوان کمدین حاضر شد و تعدادی استندآپ اجرا کرد. آخرین کار تلویزیونی این بازیگر تئاتر حضور در مجموعه «حالا برعکس» بود که اوایل امسال از شبکه نسیم پخش شد.

کدخبر: ۴۳۳۰۸۹
تاریخ خبر:
ارسال نظر