کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۴۱۶۸۹۲
تاریخ خبر:

رصدخانه | المیرا در کربلا‌، سانسور ‌‌الناز حبیبی و...

روزنامه هفت صبح | فاجعه روز: اعتراض به قسمت تازه پیشگو به خاطر ممیزی‌های فراوان | جدیدترین قسمت برنامه گفت‌وگو محور « پیشگو» شنبه شب با حضور الناز حبیبی عرضه شد. این قسمت از برنامه به دلیل پوشش و آرایش مهمان با ممیزی‌های زیادی روبه‌رو شد‌. ممیزی این قسمت به این شکل بود که اکثر نماهای بسته و نیمه بسته مهمان حذف شده بود و در اکثر دقایق برنامه الناز حبیبی را مخاطب در نماهای دور می‌دید.

حجم این ممیزی‌ها به اندازه‌ای بود که خیلی زود مردم در فضای مجازی به آن واکنش نشان دادند. دامنه اعتراض به اندازه‌ای بود که حتی امین تارخ هم با انتشار پستی نسبت به این حجم از ممیزی معترض شد. در بخشی از متن تارخ آمده: « ای کاش حداقل نام میهمان زیرنویس می‌شد.چرا که چهره ایشان را مطلقا ندیدیم و چنانچه مجری نامشان را ذکر نمی‌کرد، نمی‌دانستیم با کدام هنرمند روبه‌رو هستیم!»

نصفه و نیمه روز: آقای شبکه ورزش ؛ این گل‌ها را آسنسیو به چه تیم‌هایی زده‌؟ شبکه ورزش کماکان فوتبال‌های خارجی‌اش را از قاب برنامه «لذت فوتبال» پخش می‌کند. در این برنامه که حالا در روزهای آینده به تفصیل درباره‌اش خواهیم نوشت، در کنار پخش فوتبال آیتم‌های مرتبط با هر بازی هم پخش می‌شود. در شب بازی تیم‌های رئال مادرید و ویارئال، آیتمی در‌باره مارکو آسنسیو بازیکن رئال مادرید پخش شد.

آسنسیو درخشش فوق‌العاده‌ای در ترکیب رئال در هفته گذشته داشت که این آیتم به همین بهانه آماده شده بود.درآیتم مورد نظر منتخبی از گل‌های مهم بازیکن شماره ۱۱ رئال مادرید پخش شد.اما نقطه ضعف بزرگ این آیتم نبود توضیحات متنی بود. در واقع برای گل‌های انتخاب شده،زیرنویسی طراحی نشده بودکه طی آن مخاطب مطلع شود گلی که دارد می‌بیند در مصاف با چه تیمی به ثمر رسیده است.در واقع باید نام حریف و حتی نتیجه رقم خورده در هنگام پخش هر گل زیرنویس می‌شد.

متفاوت روز : سفرنامه جذاب المیرا از کربلا | در شماره قبل هفت صبح گزارشی مفصل نوشتیم درباره ایراداتی که ویژه برنامه‌های پوشش پیاده‌روی اربعین دارند. یکنواخت بودن و نداشتن ایده‌های نو مهم‌ترین نقدهایی است که به این برنامه‌ها وارد است. با این حال برنامه «من او» در شبکه یک توانسته با منظری متفاوت به استقبال پیاده‌روی اربعین برود.

در یکی از قسمت‌ها‌، المیرا شریفی مقدم روبه‌روی محمد دلاوری نشست و از تجربیات سفر خود به عراق گفت. برگ برنده اصلی این قسمت، مستندی بود که با حضور مجری شبکه خبر آماده شد و روی آنتن رفت. شریفی مقدم در موکب‌های مختلف حاضر می‌شود و توضیحاتی جالب درباره نوشیدنی‌ها و خوراکی‌ها به مخاطبان می‌داد. مثلا می‌گفت تفاوت چای عراقی با ایرانی چیست و هر کدام چطور آماده می‌شوند. این آیتم نکته‌های جذاب زیاد داشت.

کدخبر: ۴۱۶۸۹۲
تاریخ خبر:
ارسال نظر