کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۴۳۱۱۹۰
تاریخ خبر:

رصدخانه| اقدام مشکوک فوتبال‌برتر و فاجعه شبکه یک

روزنامه هفت صبح | بی‌سلیقگی روز: ترانه گیلانی پس از باران روی تصاویر امواج دریایی که خزر نبود | یکی از اتفاق‌های خوبی که در شبکه آموزش رقم خورده، پخش برنامه شبانگاهی «نماآوا» است که به شکل متناوب اقدام به پخش موسیقی‌تصویرهای مختلف می‌کند. با توجه به حجم بالای کلیپ‌هایی که برای این برنامه ساخته می‌شود، قاعدتا نباید انتظار داشت که همه کلیپ‌ها استاندارد و تصویرشان کاملا مرتبط با ترانه باشند، اما با این‌حال نمی‌توان از کنار برخی بی‌سلیقگی‌ها در ساخت کلیپ‌ها گذشت.

یکی از موسیقی‌تصویرهایی که سه‌شنبه شب از این برنامه پخش شد، موسیقی‌تصویر ترانه گیلانی «پس از باران» با صدای فریدون پوررضا بود. ابتدایی‌ترین تصویر برای این ترانه انتخاب طبیعت گیلان است اما در کمال بی‌سلیقگی این ترانه جذاب گیلانی روی تصاویری از موج‌های یک دریای خروشان که قطعا نه دریای خزر بود و نه خلیج‌فارس، نشسته بود.

فاجعه ادامه دارد: شبکه ملی تلویزیون همچنان سریال ندارد | اگر مینی‌سریال «خط مقدم» را فاکتور بگیریم، آخرین سریال جدیدی که از شبکه یک روی آنتن رفت، مجموعه «افرا» به کارگردانی بهرنگ توفیقی بود که پخش آن بیستم مهرماه به پایان رسید، از آن تاریخ به‌بعد دیگر آنتن شبکه یک رنگ سریال جدید را به خودش ندید و باکس نمایشی این شبکه با سریال تکراری پر شد.

بعد از پایان پخش سریال تکراری «زیرخاکی» در همچنان روی همان پاشنه چرخید تا اوایل هفته گذشته که مینی‌سریال «خط مقدم» روی آنتن رفت. بعد از آن این شبکه شنبه شب را با پخش پشت صحنه خط‌مقدم پر کرد و یکشنبه هم سریالی پخش نکرد. دوشنبه شب هم آنتن به پیک سریال تکراری داده شد و اپیزودی از مجموعه تکراری «محکومین» را پخش کرد. گویا باکس نمایشی شبکه ملی تلویزیون برای مسئولین سیما اهمیتی ندارد و قرار است همچنان با سریال‌های تکراری تامین شود.

مشکوک روز: اقدام فوتبال برتر برای جلوگیری از تجمع هواداران پرسپولیس | هواداران پرسپولیس و تعدادی از پیشکسوتان این باشگاه از اواخر هفته گذشته، با اشتراک گذاشتن یک استوری واحد از تجمع اعتراضی مقابل وزارت ورزش در روز سه‌شنبه بیست و سوم آذر ماه خبر داده بودند. درست یک شب پیش از برپایی این تجمع، فوتبال برتر وارد ماجرا شد و از مجید صدری سرپرست موقت پرسپولیس دعوت کرد تا به شکل تلفنی مهمان برنامه باشد.

او برای آرام کردن اوضاع اعلام کرد که طلب کالدرون پرداخت شده و پنجره نقل و انتقالاتی تیم هم تا جمعه هفته جاری بازی می‌شود. در پی این مصاحبه، هواداران پرسپولیس در فضای مجازی بلافاصله دست به‌کار شدند و با انتشار توئیت‌های مختلف اعلام کردند که این مصاحبه فرمایشی است و برای جلوگیری از تجمع انجام شده و حرف‌های صدری صحت ندارد. روز سه‌شنبه باشگاه پرسپولیس به شکل رسمی خبر پرداخت طلب کالدرون را تایید کرد.

کدخبر: ۴۳۱۱۹۰
تاریخ خبر:
ارسال نظر