کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۴۴۴۴۲۱
تاریخ خبر:

رصدخانه| اصرار علیفر، تعویض عمو پورنگ و فیلم تکراری

روزنامه هفت صبح| تغییر و تحول روز : محمد سلوکی جایگزین عمو پورنگ شد | چند روز قبل طی گزارشی اعلام کردیم که قرار است ویژه‌برنامه تحویل سال شبکه دو به تیم عمو پورنگ سپرده شود تا او به همراه تیمش میزبان مهمانان شبکه دو در لحظات پایانی سال باشد. اما طبق خبرهای رسیده، مسلم آقاجانی تهیه‌کننده مجموعه برنامه‌های عمو پورنگ با شبکه دو به توافق نرسیده است.

در پی عدم توافق با مسلم آقاجانی، شبکه دو تصمیم گرفت تا اجرای برنامه تحویل سال خود را به محمد سلوکی واگذار کند. او تا‌کنون چندباری برنامه تحویل سال شبکه دو را اجرا کرده و مجری سازمانی این شبکه است. به احتمال زیاد در کنار سلوکی یک مجری خانم هم حضور خواهد داشت که شانس مژده لواسانی برای اجرای این برنامه زیاد است. قرار است ویژه‌برنامه تحویل سال شبکه یک را علی ضیا و برنامه‌ویژه شبکه سه را احسان علیخانی اجرا کنند.

همان همیشگی روز : جناب سرهنگ همچنان با همان اصول همیشگی | شبکه ورزش شنبه شب‌، بازی تیم‌های پاری‌سن ژرمن و سنت آتین را به شکل زنده روی آنتن فرستاد. گزارش این بازی به سرهنگ علیرضا علیفر سپرده شده بود. این گزارشگر پیشکسوت همچنان با اصرار بر همان اصول همیشگی‌اش این بازی جذاب را گزارش کرد و به نوعی با گزارشش روی جذابیت این بازی سایه انداخت.

او در همان دقایقی که پاریسی‌ها گل اول را دریافت کردند، هرازچند گاهی جریان گزارش بازی را رها می‌کرد و به حواشی باشگاه پاریسی ‌ می‌پرداخت. او در این فواصل از سیاست‌های کلان این باشگاه حرف می‌زد. سیاست‌هایی که اکثر پیگران فوتبال در جریان آن هستند. اما علیفر اصرار داشت که توضیح واضحات بدهد و تاکید کند که برای سران باشگاه پاریسی فتح لیگ فرانسه اهمیت چندانی ندارد و هدف اصلی آنها فتح لیگ قهرمانان اروپا است.

آنتن پرکنی روز : پخش کلی فیلم تکراری برای عید مبعث | تلویزیون برای اینکه آنتن شبکه‌هایش را در عید مبعث پر کند، تعداد زیادی فیلم تکراری را برای پخش در این عید بزرگ در نظر گرفته است. غالبا در این مواقع روابط عمومی سیما و معاونت سیما با تاکید بر تعداد فیلم‌هایی که قرار است در عید مبعث پخش شود، اذهان را نسبت به تکراری بودن همه آنها منحرف می‌کند.

قرار است در این عید بزرگ برای چند صدمین بار کمدی «جاده صاف‌کن» با بازی نورمن ویزدُم پخش شود و یا شبکه یک قصد دارد در این روز فیلم «فرشته‌ها با هم می‌آیند» را روی آنتن بفرستد. اما فاجعه‌تر از پخش چند ده باره این فیلم‌ها، آنتن دادن به فیلم «دونفر و نصفی» است. این فیلم همین پنجشنبه‌ای که گذشت از شبکه سه پخش شد و حالا قرار است در کمتر از یک هفته در روز عید از شبکه پنج پخش شود.

کدخبر: ۴۴۴۴۲۱
تاریخ خبر:
ارسال نظر