کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۴۵۱۰۹۰
تاریخ خبر:

رصدخانه| اشتباه محمد‌رضا احمدی، ‌نیکی نصیریان و...

روزنامه هفت صبح | اتفاق جالب روز: کودکی و جوانی نیکی نصیریان همزمان روی آنتن | چند روز بعد از شروع ماه مبارک رمضان شبکه آی‌فیلم پخش سریال کمدی «بزنگاه» را شروع کرد. یکی از بازیگرانی که در این سریال به‌چشم آمد و مورد توجه قرار گرفت، بازیگر خردسال این سریال «نیکی نصیریان» بود. او در «بزنگاه» نقش دختر نادر با بازی رضا عطاران را بازی می‌کرد. نصیریان بعد از این سریال حضورش را در عرصه بازیگری ادامه داد.

او سال ۹۷ و در دوران جوانی در سریال «بانوی عمارت» به کارگردانی عزیزالله حمید‌نژاد هم به ایفای نقش پرداخت. این سریال هم همزمان با شروع ماه رمضان روی آنتن شبکه تماشا رفت. همزمانی پخش این دو سریال موجب شده تا مخاطبان نیکی نصیریان را در دو مقطع سنی متفاوت ببینند. نصیریان علاوه بر این دو پروژه در سریال‌های دیگری چون «سرزمین کهن»، «زمین انسان‌ها»، «گذر از رنج‌ها» و… بازی کرده است.

با ادبیات آشنا بشوید روز: آقای احمدی پرچم به گردش در نمی‌آید به اهتزاز در‌می‌آید | محمد‌رضا احمدی که قرار است در جام جهانی ۲۰۲۲ به‌عنوان گزارشگر رسمی تلویزیون در قطر حاضر باشد، چهارشنبه‌شب و در جریان رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا، گزارش بازی تیم‌های اتلتیکو‌مادرید و منچستر‌سیتی را برعهده داشت. احمدی در کنار فرشاد محمدی‌مرام جزو معدود گزارشگران فعال این روزهای تلویزیون هستند که کمتر در طول گزارش‌شان اعصاب و روان مخاطب را به‌هم می‌ریزند.

اما با این حال گزارش آنها خالی از ایراد نیست. احمدی در جریان گزارش بازی چهارشنبه‌شب و زمانی‌که تماشاگران مادریدی برای تشویق و تهییج بازیکنان تیم‌شان پرچم‌ها را برفراز دست‌هایشان تکان می‌دادند، خطاب به مخاطبان گفت: «الان تماشاگران مادریدی پرچم‌ها را در هوا به گردش در‌می‌آورند.» معمولا برای حرکت پرچم در آسمان از کلمه اهتزاز استفاده می‌کنند یا می‌گویند پرچم را تکان می‌دهند.

بعید نیست روز: کتونی زرنگی هم مثل جناب‌عالی به تلوبیون‌پلاس می‌آید؟ بعد از اینکه شبکه‌های تلویزیونی حاضر به پخش سریال «جناب‌عالی» نشدند، قرار شد تا این ساخته عادل تبریزی از بستر تلوبیون‌پلاس پخش شود. «جناب‌عالی» از محصولاتی است که خارج از تلویزیون با مشارکت حوزه هنری تولید شده است. حوزه هنری سال ۹۸ هم سریال «کتونی زرنگی» به کارگردانی علی ملاقلی‌پور را هم تهیه و تولید کرد.

این مجموعه دو روز قبل از اینکه روی آنتن برود، مجوز پخشش باطل شد و به بایگانی رفت. در آن زمان مرتضی میرباقری معاون سیما بود، با رفتن او و آمدن حمید شاه‌آبادی هم مشکل پخش «کتونی زرنگی» مرتفع نشد. حالا با توجه به اینکه مشکل پخش جناب‌عالی با انتقال آن به تلوبیون‌پلاس مرتفع شد، احتمال دارد که مسئولین سیما و البته حوزه هنری این نسخه را برای «کتونی زرنگی» هم تجویز کنند و این سریال برای پخش به «تلوبیون‌پلاس» برود.

کدخبر: ۴۵۱۰۹۰
تاریخ خبر:
ارسال نظر