کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۴۲۵۲۸۵
تاریخ خبر:

رصدخانه| اشتباه خیابانی، مهمانان جوکر و گلاب آدینه

روزنامه هفت صبح| سوتی روز: وقتی جواد خیابانی پخش شبکه سه را به اشتباه انداخت | جمعه شب شبکه سه بازی تیم‌های ایتالیا و سوئیس را به شکل مستقیم با گزارش جواد خیابانی روی آنتن فرستاد. طبق روال همیشگی، این شبکه لحظات به‌ثمر رسیدن گل‌های بازی همزمان که بین تیم‌های انگلیس و آلبانی برگزار می‌شد را هم پوشش می‌داد.

در زمان به‌ثمر رسیدن گل اول تیم ملی انگلیس توسط «هری مک‌گوایر»، آنتن شبکه سه بلافاصله روی این بازی سوئیچ شد و جواد خیابانی به اشتباه اعلام کرد که گل اول بازی توسط تیم آلبانی به‌ثمر رسیده و انگلیس یک بر صفر عقب افتاده است. با اعلام نتیجه اشتباه توسط خیابانی، پخش شبکه سه در همان لحظه نتیجه بازی را یک بر صفر به نفع آلبانی ثبت کرد. پنج دقیقه بعد خیابانی با دسترسی به اینترنت متوجه اشتباهش شد و آن را تصحیح کرد، پخش شبکه هم در ادامه نتیجه درست را زیرنویس کرد.

مشخص شد روز: مهمانان برنامه «جوکر» مشخص شدند | یکی از تازه‌ترین فعالیت‌های احسان علیخانی در شبکه نمایش خانگی‌، تهیه و تولید برنامه «جوکر» است که قرار است به‌زودی از سامانه «فیلیمو» پخش شود. قرار است در این برنامه سیامک انصاری به‌عنوان میزبان پذیرای مهمانان برنامه باشد. اما هنوز نام مهمانان این برنامه رسانه‌ای نشده است.

طبق خبرهای به‌دست آمده یکی از مهمانان سرشناس «جوکر» امین حیایی است که به‌واسطه دوستی با احسان علیخانی در این برنامه حاضر شده است‌. سام درخشانی هم مهمان دیگری است که حضورش در جوکر قطعی است. امیر‌مهدی ژوله هم قرار است در این رئالتی حاضر شود. این برنامه یک مهمان هیجان‌انگیز دارد و آن‌هم کسی نیست جز جواد خیابانی. بهزاد محمدی، یوسف تیموری، هومن حاجی‌عبداللهی، مهران رجبی و سهیل مستجابیان یکی از اینفلوئنسرهای معروف از دیگر مهمانان این برنامه هستند.

تبلیغ غیر‌مستقیم روز‌: تیزر بسته پیشنهادی برای تئاتر گلاب آدینه | برنامه هفتگی بسته پیشنهادی هر هفته به شکل تصویر یا تلفنی با یکی از هنرمندان ارتباط می‌گیرد تا آنها براساس سلایق و البته ضوابط حاکم بر تلویزیون پیشنهادهای فرهنگی خود را برای دیدن فیلم، سریال، تئاتر و خواندن کتاب به مخاطبان برنامه ارائه می‌دهند.

جمعه‌ای که گذشت این برنامه در بخش پیشنهاد هفته به شکل تلفنی پذیرای گلاب آدینه بازیگر پیشکسوت سینما، تئاتر و تلویزیون بود. برقراری این ارتباط در شب تولد گلاب آدینه اتفاق خوبی بود که دست‌اندرکاران برنامه آن را رقم زدند. آدینه که این روزها در مقام کارگردان نمایش «بانوی محبوب من» را در سالن اصلی تئاتر شهر روی صحنه دارد در برنامه بسته پیشنهادی ضمن ارائه پیشنهادهایش در زمینه فیلم و سریال و کتاب، تئاتر بانوی محبوب من را به‌عنوان پیشنهاد تئاتری‌اش مطرح و مخاطبان برنامه را به تماشای آن دعوت کرد.

کدخبر: ۴۲۵۲۸۵
تاریخ خبر:
ارسال نظر