کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۴۶۰۶۴۱
تاریخ خبر:

رصدخانه| استراحت میثاقی و پنهانکاری علیرام نورایی

روزنامه هفت صبح | کمی استراحت کن روز: آقای میثاقی کمی استراحت کنید و آنتن را رها کنید | دوشنبه شب با بررسی و تحلیل بازی‌های معوقه لیگ برتر عملا برنامه «فوتبال برتر» تحلیلی در این فصل به پایان رسید. محمد‌حسین میثاقی در طول فصلی که گذشت به‌طور متناوب با این برنامه ساعت‌ها روی آنتن بود.

حتی در ایام ماه مبارک رمضان به دلیل کوتاه شدن تایم برنامه هفتگی، او در طول هفته بعداز‌ظهرها با ویژه‌برنامه فوتبال برتر همچنان به حضور خود ادامه می‌داد. اما اوج حضور او روی آنتن در روز جشن قهرمانی استقلال اتفاق افتاد که میثاقی از ساعت شش بعد‌ازظهر تا نیمه‌های شب آنتن را در اختیار داشت. حالا با توجه به تعطیلی لیگ برتر و عدم برگزاری فوتبال داخلی بهتر است محمد‌حسین میثاقی چند ماهی را به خودش و مخاطبانی که او را ساعت‌های متمادی دیده‌اند، استراحت بدهد و آنتن را در اختیار دیگر همکارانش بگذارد.

سوال روز: چرا علیرام نورایی اسم فیلم «قلاده‌های طلا» را نیاورد | علیرام نورایی دوشنبه شب مهمان رامبد جوان در برنامه «خندوانه» بود. در بخشی از گفت‌وگو، رامبد از او درباره ورزش «پارکور» سوال کرد. در ادامه جوان از نورایی پرسید که آیا در فیلمی پیش آمده که از تکنیک‌های این ورزش استفاده کنی. او در جواب بدون نام آوردن از فیلم «قلاده‌های طلا» به شرح سکانسی در این فیلم پرداخت که طی یک تعقیب و گریز با بهره‌گیری از تکنیک‌های پارکرو از روی سقف یک ماشین در حال حرکت می‌پرد.

نکته مهم در صحبت‌های نورایی جایی بود که او هیچ اشاره‌ای به نام فیلم و کارگردان نکرد. نورایی ‌ زمانی که می‌خواست این سکانس را شرح دهد گفت در فیلمی من این کار را انجام دادم. حتی زمانی ‌که قسمت مورد اشاره در استودیو «خندوانه» پخش شد، باز هم اشاره‌ای به نام فیلم توسط او نشد. فیلم «قلاده‌های طلا» کاری است از ابو‌القاسم طالبی که در سال۱۳۹۰ تولید شد.

مشکل کجاست روز: شبکه سه چرا ادامه «برف بی‌صدا می‌بارد» را پخش نمی‌کند | روز گذشته رسانه‌ها خبر دادند که شبکه سه قصد دارد با پایان پخش سریال «حکم رشد»‌، یکی از تولیدات خانه جوان با نام « تازه وارد» را به جای این سریال روانه آنتن کند. این اتفاق در حالی قرار است بیفتد که مخاطبان این شبکه کماکان در انتظار ادامه پخش سریال نصفه و نیمه مانده «برف بی‌صدا می‌بارد» هستند.

پخش فصل اول این سریال با پایان سال ۱۴۰۰ و با پخش قسمت شصت و هشتم نیمه‌کاره باقی ماند. طبق قرار قرار بود ادامه سریال بعد از پایان نوروز و ماه رمضان پخش شود اما شبکه سه بدون هیچ توضیحی سریال «حکم رشد» را پخش کرد و حالا باز هم بدون هیچ توضیحی می‌خواهد سریال دیگری را پخش کند. در این میان محمد‌رضا شفیعی تهیه‌کننده سریال هم سیاست سکوت در پیش گرفته و هیچ موضعی در این خصوص نگرفته است.

کدخبر: ۴۶۰۶۴۱
تاریخ خبر:
ارسال نظر