کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۵۰۲۱۳۲
تاریخ خبر:

رصدخانه| ابوالفضل پور‌عرب به شبکه خانگی برمی‌گردد

روزنامه هفت صبح| از سر بازکنی روز / پلاک یک و عدم رعایت اصول اولیه: «پلاک یک» عنوان میان‌برنامه‌ای گزارشی ‌است که در واحد تامین برنامه شبکه یک تهیه و تولید می‌شود. در این برنامه گزارش‌های خبری از اتفاقات و رویدادهای فرهنگی، هنری‌، اجتماعی تهیه می‌شود و در قالب میان‌برنامه‌ای پنج دقیقه‌ای لابه‌لای برنامه‌ها روی آنتن می‌رود. این میان‌برنامه شامگاه دوشنبه از شبکه یک پخش شد موضوع این قسمت ارائه گزارش از یک همایش رسانه‌ای بود.

در لابه‌لای این گزارش گفت‌وگوهایی با مسئولین برگزاری این همایش انجام شده بود. قاعدتا وقتی در برنامه‌ای با فردی که مسئولیت دارد گفت‌وگویی انجام می‌شود، نام و مسئولیت فرد گفت‌وگو شونده پایین صفحه زیر‌نویس می‌شود‌ اما در برنامه پلاک یک، این اصل اولیه رعایت نشده بود و در طول گزارش نه عنوان همایش زیرنویس شد و نه نام افرادی که با آنها گفت‌وگو می‌شد. در واقع این آیتم گزارشی به نوعی برای رفع تکلیف، تهیه و پخش شد.

بازگشت روز / ابوالفضل پور‌عرب به شبکه خانگی برمی‌گردد
ابوالفضل پور‌عرب سوپر استار سینمای ایران در دهه شصت و هفتاد، بعد از تجربه ناتمامش در سریال شبکه خانگی «شهرزاد»، قصد دارد بار دیگر در سریالی از تولیدات این شبکه به ایفای نقش بپردازد. این روزها برزو نیک‌نژاد در حال پیش‌تولید سریال جدیدی است که برای پخش از پلتفرم «فیلمنت» تهیه و تولید می‌شود.

این سریال که هنوز نام آن قطعی نشده است، برخلاف دو سریال قبلی نیک‌نژاد در شبکه خانگی کمدی نیست. او یکی از نقش‌های اصلی خود در این سریال را به ابوالفضل پور‌عرب سپرده ‌‌تا بعد از سال‌ها پای این سوپر استار سابق سینما را به شبکه خانگی باز کند. پور‌عرب در این سریال درام با شهرام حقیقت‌دوست و حامد کمیلی همبازی است. این سریال به‌زودی و با طی کردن آخرین مراحل پیش‌تولید و تکمیل فهرست بازیگرانش وارد مرحله تصویربرداری می‌شود.

بی‌ربط روز / تصاویر دلقک‌ماهی برای تصنیفی از شهرام ناظری
«آوا نوا» عنوان برنامه‌ شامگاهی شبکه آموزش است که از نیمه شب تا سحر با پخش ترانه‌های درخواستی مردم، آنتن این شبکه را پر می‌کند. در این برنامه‌ موسیقی‌ها به مانند همه شبکه‌ها با تصاویری از طبیعت و … پخش می‌شود. هر‌چند تهیه این تعداد کلیپ تصویری و پیدا کردن تصاویر مرتبط با ترانه‌ها کار دشواری است ‌.

اما کمترین توقع این است که تصاویر انتخابی حداقل ارتباط ممکن را با ترانه یا تصنیف در حال پخش داشته باشد. بامداد دوشنبه تصنیف زیبای «بگذار تا بگریم» با صدای شهرام ناظری از این برنامه پخش شد‌ اما تصاویر انتخابی نه‌تنها ارتباطی با این تصنیف نداشت بلکه بسیار نامربوط و غلط بود. تصاویری که پیش ‌درآمد این تصنیف روی آن نشسته بود، تصاویری بود از اعماق اقیانوس و دلقک‌ماهی‌هایی که لابه‌لای گیاهان دریایی در رفت و آمد بودند و مشخص نبود موجودات دریایی چه ارتباطی با این تصنیف زیبا دارند.

کدخبر: ۵۰۲۱۳۲
تاریخ خبر:
ارسال نظر