کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۴۹۰۸۲۴
تاریخ خبر:

رصدخانه| ‌آی‌فیلم و جام‌جهانی، چنگیزیان و سریال‌های جدید

روزنامه هفت صبح| همگام روز: میان‌برنامه آی‌فیلم برای جام‌جهانی | شبکه آی‌فیلم هم برای اینکه از قافله جام‌جهانی عقب نیفتد، اقدام به تهیه ‌میان‌برنامه‌ای با نام «آی‌فیلم و جام‌جهانی» کرده و لابه‌لای برنامه‌هایش این آیتم را پخش می‌کند. آیتم «آی‌فیلم و جام‌جهانی» قالب‌ گرافیکی جالبی هم دارد. در این آیتم گل‌های ردو‌بدل شده و همچنین گزیده‌ای از لحظات حساس بازی‌های روز قبل مرور می‌شود.

البته آی‌فیلم برای این آیتم یک قالب گرافیکی جالب طراحی کرده است. بخشی از قاب را به «لعیب» نماد جام‌جهانی اختصاص داده و در کنار تصویر او باکسی مستطیل‌شکل جا‌نمایی شده که صحنه‌های بازی در این باکس نمایش داده می‌شود. پایین این باکس هم نتیجه به‌دست آمده در بازی حک شده است. با پایان پخش گل‌های هر بازی لعیب به حرکت در‌می‌آید و همزمان با حرکت او تصاویر بازی بعدی روی صفحه نقش می‌بندد. آی‌فیلم با این آیتم جذاب گرافیکی اتفاقات روز جام‌جهانی را مرور می‌کند.

تکراری روز: سعید چنگیزیان در مدار تکرار این بار با گیلدخت | با پخش قسمت پنجم سریال «گیلدخت» بازی سعید چنگیزیان در این سریال شروع شد. البته از همان تصاویری که از او در تیزرهای سریال منتشر شده بود می‌شد حدس زد که چنگیزیان بازهم در این سریال با همان المان‌های آشنایش عهده‌دار یک نقش منفی و کلیشه‌ای است. البته این حدس و گمان با پخش قسمت پنجم «گيلدخت» و ورود او به داستان به یقین تبدیل شد.

چنگیزیان بر اساس همان کلیشه‌های آشنایی که از خودش در کارهای قبلی ارائه داده نقش جدیدش را در سریال گیلدخت بازی کرده و چیز تازه‌ای ارائه نداده است. او به اندازه‌ای کلیشه‌ای و تکراری این نقش را بازی می‌کند که مخاطب را بلافاصله یاد کاراکترهای منفی‌اش در «گاهی به‌پشت سر نگاه کن» و «زخم کاری» می‌اندازد. تنها تفاوت این نقش با نقش‌هایی که نام برده شد به زمان و مکان سریال و قاجاری بودن کاراکتر چنگیزیان در «گیلدخت» برمی‌گردد.

منتظر بمانید روز: سریال‌های جدید شبکه خانگی بعد از جام‌جهانی می‌آیند | «آنتن»، «پوست شیر»، «خون‌سرد» و «شبکه مخفی زنان» آخرین سریال‌های جدید شبکه خانگی بودند که پخش آن‌ها از شهریورماه گذشته شروع شدند و بعد از آن هیچ سریال ایرانی جدیدی از طرف پلتفرم‌ها بارگذاری نشد. به‌جز پوست شیر که فصل اول آن به پایان رسیده دیگر سریال‌ها به میانه پخش‌شان رسیده‌اند. پلتفرم‌ها قصد دارند بعد از به اتمام رسیدن مسابقات جام‌جهانی سریال‌های تازه خودشان را عرضه کنند.

«فیلیمو» سریال ‌«تنهایم نگذار» به کارگردانی شهرام شاه‌حسینی را آماده پخش دارد. «آکتور» به کارگردانی نیما جاویدی دیگر سریال آماده این پلتفرم است که البته آن را به شکل مشترک با نماوا پخش می‌کند. نماوا همچنین سریال «مترجم» بهرام توکلی را هم در نوبت پخش دارد. فصل دوم «پوست شیر»، «پدر گواردیولا» و «پدر خوانده» هم آثاری هستند که فیلم‌نت بعد از جام‌جهانی قصد پخش آن‌ها را دارد.

کدخبر: ۴۹۰۸۲۴
تاریخ خبر:
ارسال نظر