کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۴۳۰۴۸۹
تاریخ خبر:

رصدخانه| آیتم دلخراش فوتبال‌۱۲۰ و ادعای عجیب ‌مرادیان

روزنامه هفت صبح | تکان‌دهنده روز : آیتم دلخراش مرگ آرتور هیوز در فوتبال ۱۲۰ | در برنامه فوتبال ۱۲۰ سعی این است که آیتم‌ها «حال خوب کن» باشند. با این حال این هفته شاهد یک آیتم بودیم که هر کسی طاقت تماشای آن را ندارد. این آیتم برای آرتور هیوز ساخته شده بود؛ همان کودک انگلیسی که به خاطر رفتار شیطانی پدر و نامادری خود، روزهای سختی را تحمل کرد و در نهایت جان سپرد. پیش از آغاز هشداری آمد که آیتم حاوی صحنه‌های دلخراش است.

با این حال کسانی که به تماشا نشستند یا تحمل دیدن کامل را نداشتند و یا نم اشکی گوشه چشم‌شان قرار گرفت. در این آیتم همه اتفاقاتی که برای کودک بینوای انگلیسی و عاشق فوتبال رخ داده مرور شد و البته فوتبال ۱۲۰ غالب صحنه‌های دلخراش را حذف کرد. بخش‌هایی از تشویق بینوای آرتور در مسابقه دیدار وستهم یونایتد و چلسی هم ضمیمه آیتم شده بود که با صدای فردوسی‌پور روی آنتن رفت.

کدام محافظت روز: ادعای عجیب یوسف مرادیان درباره کارنامه‌اش | یوسف مرادیان هفته گذشته مهمان محمدرضا علیمردانی در سری جدید برنامه «چهل تیکه» بود. او در بخشی از صحبت‌هایش اشاره کرد که بعد از بازی در سریال «مردان آنجلس» و دیده شدن در این سریال تلاش کرد که با انتخاب‌های درست از کارنامه‌اش دفاع کند. او در حالی این ادعا را مطرح کرده که مرور کارنامه‌اش بعد از سریال تاریخی «مردان آنجلس» چیز دیگری می‌گوید.

دوستان به کارگردانی علی شاه حاتمی نخستین فیلمی است که بعد از مردان آنجلس بازی می‌کند. در آن سال‌ها فیلم‌ها به لحاظ کیفی درجه‌بندی می‌شدند و فیلم دوستان درجه کیفی «ج» دریافت کرد. او در همان سال فیلم «رنجر» را بازی کرد و در ادمه فیلم‌های «آوازه خوان»، «شب‌های تهران»، «دعوت به شام» و… به کارنامه‌اش اضافه شد. فیلم‌هایی که جزو آثار ضعیف و متوسط آن سال‌ها هستند.

پرهیجان روز: پایان پرهیجان قاتی‌بازی | «قاتی‌بازی» یکی از مسابقه‌های جدید برنامه خندوانه است که از هفته گذشته با حضور تعدادی از هنرمندان و ورزشکاران، اولین دوره‌اش در این برنامه برگزار شد. مسابقه‌ای که در نهایت پنجشنبه شب با انجام بازی فینال به پایان رسید. یکی از ویژگی این مسابقه تنوع آیتم‌هایش بود که با بالا رفتن مرحله‌ها متنوع‌تر و سخت‌تر می‌شد.

در این میان مسابقه فینال به نسبت مراحل قبلی سخت‌تر و جذاب‌تر بود. ضمن اینکه دخیل کردن تماشاگران داخل استودیو در روند مسابقه و نقش آنها در تعیین برنده، موجب شد تا فینال جذاب‌تر از کار دربیاید. این مسابقه با توجه قابلیتی که در طراحی و تنوع آیتم‌هایش وجود دارد، می‌تواند در آینده به شکل گسترده‌تر و با حضور بازیگران و چهره‌های مطرح‌تری برگزار شود. شاید مناسبتی مثل نوروز فرصت مناسبی برای برگزاری فصل دوم این مسابقه باشد.

کدخبر: ۴۳۰۴۸۹
تاریخ خبر:
ارسال نظر
 
  • TOMMY

    واقعا ویدئو دلخراشی بود هنوز غصه میخورم اما ای کاش جون همه بچه های دنیا براشون م هم بود و همه چی رو با پول معامله نمی‌کرد ن ..