کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۴۱۸۷۵۸
تاریخ خبر:

رصدخانه‌| ترس سیانکی، ناکامی مهدیزاده و کمبود مجری

روزنامه هفت صبح | چرا نگفتی روز: وقتی سیانکی از کنار فوتبال ۱۲۰ به راحتی می‌گذرد | پنجشنبه شب شبکه ورزش‌، بازی تیم‌های فرانسه و بلژیک از مرحله نیمه نهایی لیگ ملت‌ها را به شکل مستقیم پوشش داد، پخش این بازی موجب شد تا برنامه «فوتبال ۱۲۰» با تاخیری یک ساعته روی آنتن برود. معمولا زمانی که به خاطر پخش مستقیم یک رویداد ورزشی ساعت پخش یک برنامه روتین تغییر می‌کند، گزارشگر بازی در پایان اشاره‌ای به تغییر ساعت برنامه می‌کند و مخاطبان را به تماشای آن بعد از پایان مسابقه دعوت می‌کند‌.

اما محمد سیانکی گزارشگر بازی فرانسه و بلژیک بر‌خلاف رویه معمول هیچ اشاره‌ای به این ماجرا نداشت. گویا سیانکی گمانش بر این بوده که دعوت از بینندگان برای دیدن برنامه‌ا‌ی که عادل فردوسی‌پور تهیه‌کننده‌اش است برایش عواقبی به دنبال دارد، از همین‌رو تصمیم گرفت به برنامه فوتبال ۱۲۰ که بلافاصله روی آنتن رفت هیچ اشاره‌ای نکند.

ناتوان روز: بازهم گزارشگر اعزامی تلویزیون ناکام ماند | شبکه سه قصد داشت بازی تیم‌های ایران و امارات در چارچوب رقابت‌های مقدماتی
جام جهانی را به شکل مستقیم از دوبی گزارش کند. به همین منظور بهنام مهدیزاده گزارشگر جوانش را عازم دوبی کرده بود تا او از ورزشگاه «زعبیل» شهر دوبی این بازی را گزارش کند.لحظاتی پیش از شروع مسابقه با او ارتباطی مستقیم گرفته شد.ارتباطی که هم کیفیت تصویرش پایین بود و هم کیفیت صدا شرایط خوبی نداشت.

بعد از این ارتباط تصویری،دیگر امکان برقراری ارتباط با مهدیزاده مهیا نشد تا محمدرضا احمدی مجبور شود بازی را از تهران و از استودیوی برنامه «فوتبال برتر» گزارش کند.او در ابتدای بازی اعلام کرده قرار است ارتباط برقرار شود،اما تا انتهای بازی این اتفاق نیفتاد و خودش گزارش بازی را به شکل کامل انجام داد.احمدی در انتها عدم ارتباط را به همکاری نکردن عوامل ای اف سی ربط داد.

تکراری روز: شبکه سه جولانگاه چهره‌های تکراری | ‌حذف مجریان و کمبود چهره‌های مورد اعتماد در اجرای برنامه موجب شده تا شبکه سه به‌نوعی با کمبود مجری روبه‌رو باشد. همین عامل موجب شده تا این شبکه برای اجرای برنامه‌هایش به چهره‌های تکراری متوسل شود و شاهد حضور چند چهره ثابت در برنامه‌های مختلف باشیم.

یکی از این مجریان حسین اسدی است که علاوه بر اجرای ستاره‌ساز‌، مدتی است به‌عنوان مجری در کنار رضا جاودانی برنامه «گزارش ورزشی» را هم اجرا می‌کند. اما تازه‌ترین چهره تکراری شبکه سه‌، حامد سلطانی است که با اجرای برنامه «میدون» به مخاطبان معرفی شد و از شروع فصل جدید برنامه صبحگاهی «‌سلام صبح بخیر» هر روز در قاب این شبکه دیده می‌شود. او علاوه بر این؛ اجرای فصل جدید برنامه «‌اعجوبه‌ها» را هم بر عهده گرفته و جایگزین نادر سلیمانی در این برنامه استعداد‌یابی شده است.

کدخبر: ۴۱۸۷۵۸
تاریخ خبر:
ارسال نظر