کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۴۳۰۸۶۲
تاریخ خبر:

رصدخانه‌| اصطلاح جالب سیانکی و باز هم میترا حجار

روزنامه هفت صبح | رویت روز: بایسیکل‌ران در حرفه‌ای رویت شد | ‌محرم زینال‌زاده از دهه ۶۰ فعالیتش را در سینما شروع کرد و با بازی در نقش «نسیم» در فیلم «بایسیکل‌ران» به شهرت رسید. او اگرچه بعد از این فیلم‌، نقش‌های دیگری هم بازی کرد اما همچنان او را با نام «بایسیکل‌ران» می‌شناسند.

زینال‌زاده اواسط دهه ۹۰ و در پی مهاجرت تعدادی از بازیگران وکارگردانان به شبکه جم‌، به ترکیه مهاجرت کرد‌ اما بعد از مدتی از تصمیم خود منصرف شد و به ایران برگشت تا فعالیتش را در کشور ادامه دهد. او که به خاطر کم شدن پیشنهادهایش مجبور به مهاجرت شده بود، در بازگشت به ایران نیز وضعیتش تغییری پیدا نکرد. تازه‌ترین حضور زینال‌زاده در یک اثر نمایشی به بازی‌اش در سریال حرفه‌ای برمی‌گردد ‌که در یکی از سکانس‌های قسمت نهم در نقش یک چای‌فروش دوره‌گرد بازی کرده است.

جالب بود روز: اصطلاح جالبی که سیانکی برای زلاتان استفاده کرد | ‌محمد سیانکی جزو گزارشگرانی است که معمولا گزارش‌هایش افت و خیزهای زیادی دارد‌ اما او شنبه شب سعی کرد تا آنجایی که می‌تواند بازی حساس «اودینزه» و «آث‌میلان » را کم نقص گزارش کند. روند این مسابقه با جلو افتادن اودینزه از میلان حسابی حساس و نفسگیر شده بود و سیانکی هم با گزارشش سعی کرد این حساسیت را برای مخاطب حفظ کند‌ .

اما لحظه طلایی گزارش او زمانی بود که بعد از گل دقیقه ۱+۹۰ زلاتان ابراهیموویچ‌، دروازه‌بان میلان با مهاجم اودینره ‌ هنگام شروع مجدد بازی درگیر شد. همین درگیری دخالت بازیکنان دو تیم را در پی داشت. یکی از این بازیکنان ابراهیموویچ بود که برای حل و فصل درگیری وارد شده بود که در همین لحظه سیانکی با لحنی کنایه‌آمیز گفت: «زلاتان خودش کتاب درگیری داره» که این جمله سیانکی در لحظه خیلی خوب روی تصویر ستاره میلان نشست و به آن رنگ و لعاب خوبی داد.

واکنش روز: اولین پاسخ رسمی به حاشیه‌های جزیزه | بعد از فروکش کردن سر و صداها، سهراب خسروی تدوینگر سریال جزیره اولین پاسخ رسمی به این ماجرا را به زبان آورد. او به خبرآنلاین گفته: «واقعا اشتباهات تدوینی را حتی در سریال‌هایی مثل «۲۴» هم می‌بینیم و من می‌توانم ده‌ها مدل از این اتفاقات را از کارهای مختلف در حال پخش انتخاب کنم و برای‌تان بفرستم، ولی اینجا واقعا ریتم قصه، این مدلی بوده، منتها با شیطنت دقیقا از ابتدای آن لحظه را انتخاب کردند و بریدند و وایرال کردند تا چنین تصویری بسازند.»

او از میترا حجار هم دفاع کرده :«کل سکانس را ببینید. در تمام مدت‌ نگاه میترا حجار به زمین است. او نباید با امیر مقاره چشم در چشم شود. بر اساس میزانسن و سناریو این اتفاق افتاده. اصلا صحنه با دو دوربین فیلمبرداری شده و دوربین بالا نشان می‌دهد که فیلمنامه‌ای دست میترا حجار نیست.»

کدخبر: ۴۳۰۸۶۲
تاریخ خبر:
ارسال نظر