کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۴۷۱۰۹۱
تاریخ خبر:

رصدخانه|‌ آقای میثاقی در تیتراژ فوتبال برتر چکار می‌کنید؟

روزنامه هفت صبح | بیخیال شوید روز: شبکه نمایش بیخیال پشت صحنه زورو نمی‌شود | شبکه نمایش مدت‌هاست که برنامه خاصی برای پرکردن زمان‌های حدفاصل فیلم‌هایش ندارد. این شبکه تایم‌های خالی بین برنامه‌هایش را با آیتم‌هایی از‌جمله «پشت صحنه»، «علم سینما» و… پر می‌کند. آیتم‌هایی که مخاطبان شبکه از فرط تکرار، اکثر آنها را از حفظ هستند. این وضعیت البته در ایام سوگواری بغرنج‌تر هم می‌شود و شبکه نمایش یک برنامه ثابت از این آیتم‌ها را مرتبا پخش می‌کند.

یکی از این آیتم‌ها پشت صحنه فیلم «زورو» است که طی همین چند شب بارها از شبکه نمایش پخش شده است. این اتفاقات در حالی در شبکه نمایش رقم می‌خورد که مدیریت جدید این شبکه هیچ کاری برای ارتقای برنامه‌های آن انجام نداده است. در این مدت نه باکس ویژه‌ای به باکس‌های اصلی شبکه نمایش اضافه شده و نه میان‌برنامه‌ جدیدی تولید شده است. روندی که انگار قرار نیست به این زود‌ها بهبود پیدا کند.

خود تحویل‌گیری روز : آقای میثاقی در تیتراژ فوتبال برتر چکار می‌کنید؟ فوتبال برتر تحلیلی مدتی است که با تیتراژ جدید روی آنتن می‌رود. در تیتراژ این برنامه فوتبالی یک اتفاق افتاده و آن‌هم حضور محمد‌حسین میثاقی در نماهای مختلف آن است. در این تیتراژ میثاقی در چند نما دیده می‌شود، یکجا در تونل ورودی بازیکنان به داخل ورزشگاه آزادی، یکجا وسط زمین چمن و در نهایت هم روی سکوی ورزشگاه.

حضور محمد‌حسین میثاقی در تیتراژ ابتدایی چند پیام دارد، یکی اینکه شبکه و تهیه‌کننده می‌خواهند نام برند فوتبال برتر را با او پیوند بزنند و دیگری اینکه با حضور او در این تیتراژ می‌خواهند این مفهوم را به مخاطبان برنامه القا کنند که میثاقی چشم و گوش تلویزیون برای رصد کردن اتفاقات و حوادث فوتبالی است. چنین تیتراژ‌هایی معمولا برای مجریان تاثیر‌گذار ساخته می‌شود، در‌حالی‌که میثاقی فاقد چنین قابلیتی در فوتبال ایران است.

همچنان در دسترس روز : ایران‌کالا و شما هنوز در دسترس هستند | از پنجم مرداد ۱۴۰۱ و طبق اعلام معاونت سیما، شبکه‌های ایران‌کالا و شما به کار خودشان پایان دادند و قرار شد برنامه‌های پرمخاطب این دو شبکه از دیگر شبکه‌های سراسری پخش شوند. این شبکه‌ها اگر چه تعطیل شده‌اند اما کماکان در دسترس قرار دارند. از پنجم مرداد پخش برنامه‌های این شبکه‌ها متوقف شد، اما هنوز از سیستم پخش خارج نشده‌اند.

اگر در حال حاضر به این دو شبکه مراجعه کنید، شاهد پخش تیزرهایی خواهید بود که معاونت سیما برای تعطیلی این دو شبکه ساخته بود. در واقع این تیزر که در آن دلایل تعطیلی شبکه‌های ایران‌کالا و شما توضیح داده می‌شود به شکل پیوسته از آنتن این شبکه‌ها در حال پخش است. علاوه بر این، تیزر مربوط به زمان پخش برنامه‌های منتخب شبکه‌های ایران‌کالا و شما از دیگر شبکه‌ها هم از آنتن این دو شبکه پخش می‌شود.

کدخبر: ۴۷۱۰۹۱
تاریخ خبر:
ارسال نظر