کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۴۲۹۵۸۳
تاریخ خبر:

رصدخانه|وقتی شبکه سه خودش خیابانی را سوژه می‌کند

روزنامه هفت صبح | بهتر است بدانید روز : خط مقدم، فیلمی که مثل روز بلوا مینی‌سریال شد | بعد از تبدیل فیلم سینمایی «روز بلوا» به یک مینی‌سریال سه قسمتی، حالا نوبت به فیلم سینمایی «آفتاب نیمه شب» رسید که در قالب یک مینی‌سریال چهار قسمتی عرضه شود. سال گذشته شهریار بحرانی با محوریت زندگی شهید طهرانی‌مقدم و اقدامات او در طول دوران جنگ برای ساخت موشک‌، فیلمی ساخت با نام «آفتاب نیمه شب».

این فیلم سال گذشته برای حضور در جشنواره فیلم فجر فرم پر کرد و توسط هیات انتخاب بازبینی شد‌ اما از آنجایی که در هیچ کدام از رشته‌ها کاندیدا نشد، به بخش مسابقه راه پیدا نکرد. با توجه به نیمه تعطیل بودن سینماها در دوران کرونا و البته حال و هوای فیلم، شهریار بحرانی تصمیم گرفت تا این ساخته سینمایی‌اش را در قالب یک سریال چهار قسمتی عرضه کند. در واقع سریال «خط مقدم» که از شب گذشته روی آنتن رفته، نسخه سریالی فیلم سینمایی «آفتاب نیمه شب» است.

خود زنی روز : وقتی شبکه سه خودش خیابانی را سوژه می کند | حرف‌های عجیب و غریب جواد خیابانی درباره بهترین دربی که گزارش کرده، در برنامه صبحگاهی سلام صبح بخیر مطرح شد. بعد از آن شوخی‌های متعددی براساس آن ساخته شد، روز گذشته مجریان برنامه سلام صبح بخیر در نهایت تعجب خودشان جواد خیابانی و حرف‌هایش در این برنامه را سوژه کردند و به نوعی مورد استهزا قرار دادند.

در این روز محمد‌رضا احمدی گزارشگر آخرین دربی مهمان برنامه بود که در بخشی از گفت‌وگو مجریان برنامه با کنایه از او پرسیدند که بهترین دربی که گزارش کردی کدام بود که این سوال مجری و سردبیر برنامه با یک لبخند ریز همراه بود و احمدی هم در پاسخ گفت : « قطعا گزارش کردم»، بعد از آن هر سه مجری زیر خنده زدند و عبدالله روا یکی از مجریان شوخی را ادامه داد تا به این شکل خیابانی در همان برنامه‌ای که خودش حضور دارد سوژه شود.

متوقف شد روز: سنجر خان لطیفی همچنان تعطیل است | محمد‌حسین لطیفی مدتی است که مشغول ساخت سریالی است با نام «سنجر خان». این سریال از ابتدای تولید تا به الان به خاطر مشکلات مالی روند تولیدش متوقف شده است. چندی پیش با تزریق بودجه به این سریال کار تولید از سر گرفته شد اما مدتی است دوباره تصویربرداری مجموعه به دلیل نبود بودجه تعطیل شده است.

آنطور‌ که شنیده می‌شود، حدود ۱۰ درصد از کار باقی مانده و با انجام تقریبا ۲۵ جلسه تصویربرداری، تولید سریال به پایان می‌رسد اما از آنجایی که تعدادی از عوامل هنوز دستمزد دریافت نکرده‌اند، شروع مجدد پروژه به تسویه‌حساب با آنها گره خورده است. سریال «سنجر خان» در حالی به دلیل مشکلات مالی متوقف شده که این سریال جزو پروژه‌های الف ویژه محسوب می‌شود اما تلویزیون به لحاظ مالی حمایت درستی از آن نکرده است. در این سریال تاریخی محمود پاک‌نیت نقش سنجر خان را بازی می‌کند.

کدخبر: ۴۲۹۵۸۳
تاریخ خبر:
ارسال نظر