کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۲۸۴۶۶۴
تاریخ خبر:

رسمی؛ خداحافظی شوالیه ژرمن‌ها از مستطیل سبز

باستین شواین اشتایگر ستاره سابق تیم ملی آلمان و باشگاه های بایرن مونیخ و منچستریونایتد امروز خبر از خداحافظی رسمی خود از فوتبال داد.
به گزارش "ورزش سه"، باستاین شواین اشتایگر در ۳۵ سالگی و در حالی که دو سال اخیر برای شیکاگو فایر در لیگ MLS بازی می کرد، از فوتبال بازنشسته شد. او ۱۷ سال موفق را در دنیای فوتبال پشت سر گذاشت و امروز با انتشار یک پست در صفحه اجتماعی خود، خبر از بازنشستگی داد.
بهترین روزهای شواینی در بایرن مونیخ بود جایی که توانست علاوه بر کسب عناوین قهرمانی بوندسلیگا(۸) و جام حذفی، سال ۲۰۱۳ عنوان قهرمانی چمپیونزلیگ را به دست بیاورد. او با تیم ملی آلمان نیز در سال ۲۰۱۴ قهرمان جهان شد. شواینی همچنین در منچستریونایتد توانست فاتح جام حذفی فوتبال انگلیس شود.

شواین اشتایگر فوتبال خود را از پایه های بایرن آغاز کرد و سال ۲۰۰۲ به تیم اول باشگاه رسید. او تا سال ۲۰۱۵ در ۳۴۲ بازی برای بایرن ۴۵ گل به ثمر رساند. بین سال های ۲۰۱۵ تا ۲۰۱۷ نیز بازیکن یونایتد بود و در ۱۸ بازی توانست یک گل به ثمر برساند. شواینی ۸۵ بازی نیز برای شیکاگو فایر انجام داد و زننده هشت گل بود. او بین سال های ۲۰۰۴ تا ۲۰۱۶ نیز پیراهن تیم ملی آلمان را به تن داشت و در ۱۲۱ بازی، ۲۴ گل به ثمر رساند.

کدخبر: ۲۸۴۶۶۴
تاریخ خبر:
ارسال نظر