کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۳۷۵۱۱۱
تاریخ خبر:

رستگاری به روش سامورایی‌ها در سال ۲۰۲۱‌!

روزنامه هفت صبح | ۸ از ۱۰! شاید اگر کیا تلوراید ستایش‌شده‌ کره‌ای و عالیجناب تسلا ۳ نبود، ژاپنی‌ها کل لیست بهترین خودروهایی که می‌توان در سال ۲۰۲۱ خرید را می‌بلعیدند! کانسیومر ریپورتز به سنت هرساله خود به سراغ بیش از ۲۵۰ مدل از خودروهای آمریکایی که بیشتر مورد اقبال مشتریان بودند رفته و با انجام آزمایش‌های مختلف و نظرسنجی‌های متعدد، سرانجام ۱۰ مدل از آنها را برگزیده است.

* (سدان جمع‌و‌جور سال) تویوتا کورولا: کورولا صرفه‌جویی در مصرف سوخت فوق‌العاده‌ای را ارائه می‌دهد، دارای ویژگی‌های ایمنی استاندارد بیشتری نسبت به برخی اتومبیل‌ها با دو برابر قیمت است و رانندگی لذت‌بخشی دارد. فرمان از وزن خوبی برخوردار است و هنگام مواجهه با پیچ‌ها چابک عمل می‌کند. اگر کورولای تیزتری بخواهید، تیپ XLE آن انتخابی هوشمندانه است.

* (شاسی‌بلند ساب‌کامپکت سال) مزدا CX30: هندلینگ کم‌نظیر و طراحی خشن این کراس‌اوور ژاپنی وقتی با موتور توربوی جدید آن ترکیب می‌شود، نتیجه خودرویی است که دلتان نمی‌آید از آن پیاده شوید. البته صدای غرش پیشرانه ۲٫۵ لیتری آن برای هرکسی جذاب نیست و بسیاری معتقدند مزدا باید از پیشرانه‌ای اکوبوست با حجم کمتر استفاده می‌کرد.

* (هیبریدی سال) تویوتا پریوس: برای بیش از دو دهه، پریوس استاندارد خودروهای کم‌مصرف را تعیین کرده است. حال اما نه‌تنها قدیمی نشده که بهتر از هر زمان دیگری است. پریوس جدید با قابلیت AWD و مسافت ۲۵ مایلی موتور الکتریکی به عنوان خودرویی شناخته می‌شود که به ندرت پایش به تعمیرگاه و پمپ بنزین باز می‌شود.

* (سدان سایزمتوسط سال) تویوتا کمری: سدانی خانوادگی با قابلیت چهارچرخ متحرک و موتور چهار سیلندر چالاک و البته مقرون به صرفه. برای عاشقان سدان‌های اسپورت هم تیپ‌های SE و XSE با دیفرانسیل عقب و نمای بیرونی تیونینگ‌ شده گزینه‌ای دلچسب است.

* (اس‌یووی کوچک سال) سوبارو فارستر: با هشت‌ سالگی موفقیت فارستر سوبارو فهمیده است که مزیتش در تولید اس‌یووی‌های کوچکی همچون فارستر است که آن را با میدان دید خوب راننده، سیستم چهارچرخ متحرک و فهرستی سخاوتمندانه از آپشن‌های ایمنی می‌شناسند.

* (اس‌یووی/ واگن سال) سوبارو اوت‌بک: تعریف شما از خودرویی جادار با مشاهده اوت‌بک قطعاً تغییر خواهد کرد. اوت‌بک به‌رغم توقف تولید بسیاری از خودروهای واگن در سال‌های اخیر توانسته همچنان فروش بالایی داشته باشد.

* (اس‌یووی سه‌ردیفه سایز متوسط سال) کیا تلوراید: تلوراید در دومین سال حضور خود محبوبیت بسیاری کسب و حتی تعداد زیادی از کسانی که علاقه‌ای به خودروهای کره‌ای ندارند را جذب کرده است. این موفقیت مرهون کابین راحت و موتور پرقدرت در کنار طراحی زیبای آن است.

* (پیکاپ جمع‌و‌جور سال) هوندا ریجلاین: بسیاری از پیکاپ‌های پرفروش مانند فورد F150 یا دوج رم برای مصارف روزمره پرخرج‌اند و دردسرهای خاص خود را دارند. اینجاست که پیکاپ هوندا وارد می‌شود و جای خود را در دل خریداران دوستدار پیکاپی کم‌دردسر و با سواری نرم باز می‌کند.

* (اس‌یووی سایزمتوسط سال) لکسوس RX: سواری نرم، طیف وسیعی از آپشن‌ها و صندلی‌های بزرگ باعث شده تا لکسوس RX به عنوان خانه دوم هم انتخاب جالبی به نظر برسد.

* (الکتریکی سال) تسلا مدل ۳: سبز بودن هیچگاه آنقدر سرگرم‌کننده نبوده است: شتاب ۵٫۳ ثانیه‌ای، هندلینگ فوق‌العاده، فرمان‌ نرم، شارژ شدن سریع و صفحه نمایشگر ۱۵ اینچی کابین. تسلا ۳ خودرویی از آینده است.

کدخبر: ۳۷۵۱۱۱
تاریخ خبر:
ارسال نظر