کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۳۶۵۷۵۰
تاریخ خبر:

ردپای ۱۵‌سال گم‌شدن‌ یک زن در پرونده بهلول

روزنامه هفت صبح | داستان بهلول. ح پیرمرد ۶۲ ساله که بالاخره به قتل شیما صباگردی، دختر ۱۵ ساله اعتراف کرد تمامی ندارد. حالا با یک شکایت جدید درباره او و ماجرای زنی که ۱۵ سال پیش ناپدید شده است و آخرین‌بار با بهلول دیده شده، جنبه دیگری به ماجرای این قاتل ۶۲ ساله می‌دهد و شاید باز این ماجرا قدرت بگیرد که ممکن است با یک قاتل زنجیره‌ای طرف باشیم که سراغ زنان و دختران بی‌پناه می‌رفته است؟! اگرچه اینها حدس و گمان است و فعلا مدرکی در این زمینه موجود نیست.

*** ماجرای شکایت جدید
با گفته‌های یک شاهد، رسیدگی به پرونده بهلول، قاتل شیما، دختر ۱۵ساله تهرانی وارد مرحله‌ای تازه شد. این شاهد می‌گوید که زنی ۱۵سال قبل در تهران ناپدید شد و این در حالی است که آخرین‌‌بار وی همراه بهلول دیده شده بود. این شاهد چند روز قبل قدم در اداره آگاهی تهران گذاشته و به مأموران گفت: بهلول را از سال‌ها قبل می‌شناختم. یک دوست مشترک به نام رامین داشتیم که معتاد بود.

۱۵سال قبل رامین به‌خاطر اعتیاد شدیدش کارتن‌‌خواب و بعد از آن هم ناپدید شد. همسرش به نام فریبا همه‌‌جا را به‌ دنبال او گشت، اما اثری از او به‌ دست نیاورد. فریبا آخرین‌‌بار برای یافتن شوهرش به سراغ بهلول رفت، اما پس از آن، او هم به طرز اسرارآمیزی ناپدید شد. بعد از ناپدید شدن این زن، خانواده‌اش همه‌‌جا را به‌ دنبال او گشتند، اما خبری از وی به‌ دست نیاوردند و در نهایت دست از جست‌وجو کشیدند.

این مرد حالا به دلیل سوءظن به اداره آگاهی آمده و می‌گوید: «۱۵سال از این ماجرا گذشت تا اینکه من چندوقت پیش خبر دستگیری بهلول و اعتراف وی به قتل دختر نوجوان را خواندم. با خواندن این خبر احتمال دادم که شاید بهلول ۱۵سال قبل بلایی بر سر فریبا آورده است. فریبا آخرین‌‌بار با بهلول دیده شده و پس از آن ناپدید شده بود.

به همین دلیل تصمیم گرفتم موضوع را به پلیس اطلاع بدهم. با اظهارات این مرد، بازپرس جنایی تهران دستور تحقیقات تازه درخصوص پرونده زنی که ۱۵سال قبل ناپدید شده را صادر کرده و رسیدگی به پرونده بهلول وارد مرحله‌ای تازه شده است.» این مرد به ماموران گفت: «بهلول با مرد معتادی آشنا بود و برای مصرف مواد به خانه او می‌رفت. گاهی آن مرد همسرش را نیز با خود به خانه بهلول می‌برد.

روابط بهلول و آن مرد خوب بود. ۱۵ سال قبل، شوهر آن زن که کارتن‌خواب شده بود خانه را ترک کرد و جست‌و‌جوی همسرش برای یافتن او بی‌نتیجه ماند. در ادامه او برای گرفتن ردی از سرنوشت شوهرش نزد بهلول رفت، اما بعد از آن ناپدید شد. در این ۱۵ سال آنها همه‌جا را جست‌و‌جو کردند، اما ردی از او به دست نیاوردند. سال‌ها بعد فرزندانش برای ادامه زندگی به خارج از کشور رفتند و او فقط خواهری دارد که وی نیز از سرنوشت خواهر گمشده‌اش بی‌اطلاع است.»

با اطلاعاتی که این مرد در اختیار پلیس قرار داد، آنها تحقیقات را ادامه دادند که معلوم شد گفته‌های او صحت دارد و زنی در آن زمان گم شده است؛ بنابراین برای رازگشایی از سرنوشت این زن تحقیقات از بهلول را در اداره دهم پلیس آگاهی تهران آغاز کردند تا سرنوشت این زن مشخص شود.

*** ماجرای شیما
بهلول مرد ۶۲ ساله‌ای است که به اتهام قتل دختری ۱۵ساله به نام شیما دستگیر شده و‌ ماه گذشته خبر اعتراف او به قتل شیما و پیدا شدن بقایای جسد این دختر در حیاط صاحبخانه بهلول جنجال زیادی در رسانه‌ها به‌وجود آورد. این مرد اعتراف کرده که مرداد سال گذشته، شیما را که از خانه‌شان قهر کرده بود، سوار ماشینش کرده، او را فریب داده و به خانه‌اش برده.

اما بعد از حدود ۵۰ روز او را به قتل رسانده و جسدش را در حیاط صاحبخانه‌اش دفن کرده است. درحالی‌که حدود ۳ هفته از پیداشدن جسد شیما می‌گذرد و بهلول در زندان به‌سر می‌برد، حالا با اظهارات مردی که می‌گوید بهلول احتمالا در جریان ناپدید شدن یک زن جوان در ۱۵سال پیش هم نقش داشته، پرونده متهم وارد مرحله‌ای تازه شده است.

کدخبر: ۳۶۵۷۵۰
تاریخ خبر:
ارسال نظر