کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۳۴۸۹۴۵
تاریخ خبر:

رای پرونده طبری اعلام شد؛ ۳۱سال حبس و ضبط اموال

سخنگوی قوه قضائیه از صدور رأی پرونده اکبر طبری و دیگر متهمان این پرونده خبر داد و گفت: رأی غیرقطعی و قابل فرجام‌خواهی در دیوان عالی کشور است.

غلامحسین اسماعیلی گفت: رأی پرونده اکبر طبری و دیگر متهمان صادر شد و بر اساس آن معاون اجرایی سابق حوزه ریاست قوه قضاییه به ۳۱سال حبس تعزیری و ضبط اموال محکوک شد.

وی گفت: رأی هنوز غیرقطعی و قابل فرجام‌خواهی در دیوان عالی کشور است.

وی افزود: طبری در این پرونده ۱۰عنوان اتهامی داشت که در هشت مورد دادگاه وی را مجرم شناخت، در دو مورد اتهامی دادگاه وی را مجرم ندانست.

سخنگوی قوه قضاییه خاطرنشان کرد: طبری بابت تشکیل شبکه ارتشا به ۳۱سال حبس تعزیری و ضبط اموال محکوم شده است.

علاوه بر طبری همدستانش هم محکوم شده‌اند. به‌عنوان مثال فرهاد مشایخ فریدون به جرم تشکیل چند نفری شبکه ارتشا و با لحاظ مساعدت و تخفیف به ۱۵سال حبس تعزیری و پرداخت جزای نقدی در حق دولت محکوم شد.

فرهاد مشایخ به جرم مشارکت در تشکیل شبکه چند نفری ارتشاء، تحصیل مال به مبلغ بیش از ۸۰میلیارد وجه نقد، یک قطعه زمین واقع در نجار کلای لواسان و همچنین زمینی در کریم خان، تبدیل ۴۲میلیارد ریال به سهام شرکت سیمان، پولشویی در دو واحد در ساختمان روما، فراهم کردن موجبات ارتشاء میان اکبر طبری و رسول دانیال زاده، پولشویی، فراهم کردن موجبات تحقق ارتشاء میان غلامرضا منصوری و حسن نجفی و پولشویی در خصوص دو واحد آپارتمان در روما با لحاظ تخفیفات به حبس محکوم شد

کدخبر: ۳۴۸۹۴۵
تاریخ خبر:
ارسال نظر
 
  • tors64b

    حالا دوستاش جرائمش را بپردازن

  • Msina

    دوستانش جرائمش را ماست مالی می کنند. هرک س بجز وی بود، حتی اگر خودی بود، به اعدام محکوم می شد. اموالی که به نام اعضای خان واده است رو تعیین تکلیف نمی کنند؟