کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۴۶۵۲۸۹
تاریخ خبر:

راهی‌ برای‌ کنترل‌ ملوک در کلانتری دربند

روزنامه هفت صبح، آرش خوشخو | ‌ یازدهم تیرماه ۱۳۵۷٫ صفحه اول چیز دندانگیری وجود ندارد که برایتان تعریف کنم. در صفحه ۴ نوشته شده که خاموشی‌های موضعی برق تهرانی‌ها را کلافه کرده است. سازمان برق این اتفاق را ناشی از بی‌احتیاطی پیمانکاران مخابرات خوانده است که دو پست برق در پل‌چوبی و سپه را آسیب زده‌اند. گزارشی هم از گرمای تهران کار شده که ساعت ۹ صبح، ۳۲‌درجه سانتی‌گراد بود و بعد‌از‌ظهر به ۳۸ درجه رسیده بود. در صفحه ۹ اعلام شده که قیمت هر دقیقه آگهی تلویزیونی ۴۸‌هزار تومان است. در صفحه پزشکی نوشته شده که شیر سرمنشا آلرژی‌هاست.

فیلم استخر با شرکت آلن دلون و رومی اشنایدر اکران شده است و همین‌طور فیلمی با نام چشماتو باز کن زن بگیر که البته برای زیر هجده سال ممنوع است. با این عبارت که: ‌اگر زیر هجده سال هستی به دیدن این فیلم نیا! شرکت پخش نوار آپولون چهار خواننده یعنی مهستی، ستار، فریدون فروغی و داریوش را به دادگاه کشانده سر قرار‌دادهایشان با شرکت‌های دیگر. در صفحه ۲۴ دو گزارش درباره مرجان و فروزان کار شده. فروزان پس از موفقیت دایره مینا دوباره به سینما بازگشته و در فیلمی از فرزان دلجو ظاهر خواهد شد.

سیزدهم تیرماه ۱۳۵۷٫ فرح رفته باشگاه معلمان در خیابان کاشان و در مراسم عروسی علی‌اکبر رهبر دبیر مدرسه زاهدی واقع در خیابان شوش شرکت کرده است. گنجی وزیر آموزش و پرورش هم در مراسم بوده. صفحه ۱۶ گزارشی کار شده از هجوم تهرانی‌ها به ییلاقات اطراف در دامنه البرز. در یکی از سوتیتر‌ها آمده از ۱۲۰‌هزار گوسفند در رودهن، فقط ده هزارتا باقی مانده است. و زمین‌هایی که بین هفتصد تا یک هزار تومان به فروش می‌روند.

در اکران سینماها همچنان اسرار گنج دره جنی، ‌گزارش و سفرسنگ روی پرده هستند. دو فیلم از آلن دلون یعنی استخر و آخرین سکه هم اکران شده‌اند. از کلاسیک‌های اکران مجدد، فیلم پاپیون به اکران رسیده است. با شرکت استیو مک‌کویین و داستین هافمن. استقبال از فیلم‌های روز هالیوودی هم انگار خیلی خوب نبوده است. آرواره‌ها و شبکه و منهتن و راننده تاکسی و آنی هال و دیوانه از قفس پرید و برخورد نزدیک از نوع سوم هیچکدام در اکران باقی نمانده‌اند و از پرده پایین کشیده شده‌اند و فقط جولیا به‌عنوان فیلمی متفاوت همچنان به اکران خود ادامه می‌دهد. از کلاسیک‌های قدیمی هم فیلم مشعل و کمان (به اشتباه خورده مشعل و کمال) در اکران هستند.

کلا شرایط اکران سینماهای تهران خیلی روبه‌راه نیست. امشب فیلم معین پخش می‌شود، درباره استاد محمد معین که در آن سید‌جعفر شهیدی و دبیر سیاقی و هما و مهیندخت معین جلوی دوربین قرار گرفته‌اند. فینال جام حذفی بین هما و تاج برگزار شده که در آن تاج با گل‌های پرویز مظلومی و هادی نراقی موفق شده‌اند حریف را شکست بدهند. استقلال با همه ستاره‌هایش (نظری، ‌اسکندریان، ‌دانایی‌فرد،‌ نراقی و…) به‌جز حسن روشن وارد زمین شده و در هما هم خبیری و ناصر نورایی و علیرضا خورشیدی در زمین بوده‌اند و غایب بزرگ‌شان حسن نایب‌آقا بوده است.

۱۵‌هزار نفر در امجدیه شاهد این بازی کم‌حادثه بوده‌اند. فینال یک جام دیگر برگزار شده به اسم جام ویژه فدراسیون که صدهزار تومان هم جایزه‌اش بوده و پاس با تک‌گل حسین فرکی از سد دارایی گذشته است. بهتاش فریبا، ‌حسین کازرانی و ضیا عربشاهی از بازیکنان نام‌آشنای پاس بودند و حمید علیدوستی و حسین فداکار از یاران مشهور دارایی. مربی پاس حسن حبیبی و مربی دارایی هم جلال طالبی. پرسپولیس هم در بازی عقب‌افتاده‌اش با سه گل بر ابومسلم غلبه کرد. زادمهر یک گل و علی پروین دو گل به‌ثمر رسانده‌اند. نقطه قوت پرسپولیس خط هافبکش بوده با علی پروین و حمید درخشان و محمد صادقی و محمد مایلی‌کهن.

در خط حمله و در غیاب آلن ویتل و محمود خوردبین، ‌زوج ایرانپاک و زادمهر بازی کرده‌اند و در خط هافبک هم پنجعلی، ‌فاطمی‌مقدم، ‌الله‌وردی و محمد دادکان در ترکیب بوده‌اند. دروازه‌بان هم وازگن صفریان. پرسپولیس با این پیروزی تا رده دوم جدول صعود کرد. در منطقه نارمک، پلیس یک مرکز دختران تلفنی را کشف کرده است. سردسته این شبکه مردی به‌نام حسن رشتی بوده است. در یورش پلیس حسن رشتی و هفت دختر جوان در این خانه دستگیر شده‌اند.

دو مرد و دو زن از اهالی مهرآباد جنوبی رفته‌اند میدان دربند و بر اثر مستی از خود بی‌خود شده و چاقو بیرون کشیده‌اند و در وسط میدان عربده می‌زدند. به‌خصوص یکی از دو زن این دسته که اسمش ملوک بوده و وقتی دستگیر شده در کلانتری دربند هم با سر به شیشه اتاق کوبیده و شیشه و سرش را با هم شکسته است!

کدخبر: ۴۶۵۲۸۹
تاریخ خبر:
ارسال نظر