کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۳۵۷۱۰۹
تاریخ خبر:

راننده خشمگین‌، ‌سارقان موبایلش را‌ زیر گرفت

روزنامه هفت صبح، سارا غضنفری | ماجرای سارق و فردی که مورد سرقت واقع شده است این روزها کم و بیش زیاد به گوش می‌رسد. انواع سرقت گوشی همراه، کیف‌قاپی یا گردنبندقاپی که دزد بی‌هوا سرقت را انجام می‌دهد و هر چقدر مالباخته به دنبالش می‌دود ثمری ندارد.حالا اگر در این میان کسی خوش‌شانس باشد پلیس سارق اموال مالباخته را دستگیر می‌کند.

در این ماجرا مالباخته توانسته سارقش را به چنگ بیاورد اما بر اثر حادثه‌ای خودش هم پایش گیر افتاده است. ساعت ۱۲ ظهر جمعه ۹ آبان‌ماه، حوالی خیابان نبرد تهران راننده خودروی تیبا در حالی که پشت فرمان در حال صحبت با گوشی تلفن همراهش بود یک دستگاه موتور ان اس مشکی، با راکب و ترک‌نشینش به خودرو نزدیک می‌شوند و در یک لحظه گوشی همراه راننده که در حال حرکت بوده توسط ترک‌نشین موتور ان اس که حدود ۱۲۰ میلیون تومان قیمت دارد سرقت می‌شود.

*** آغاز تعقیب و گریز
راننده خودروی تیبا که از سرقت تلفن همراهش عصبانی بوده اقدام به دنبال کردن سارقان می‌کند. چند دقیقه‌ای تعقیب و گریز راننده تیبا و راکب موتور ان اس ادامه داشته تا این که در نهایت در جایی که دیگر راکبان موتور توان گریز نداشتند راننده تیبا با خودرو به موتور می‌کوبد. در این میان راکب موتورسیکلت به دلیل شدت ضربه در جا فوت می‌کند و ترک‌نشین او نیز که حالش بسیار وخیم بوده با حضور عوامل اورژانس و پلیس به بیمارستان هفت‌تیر منتقل می‌شود اما این تمام ماجرا نیست.

*** حمله اراذل به بیمارستان
در حالی که راکب موتور فوت کرده و ترک‌نشین او با حال وخیم در بیمارستان به سر می‌برده است حدود ۱۲ نفر از دوستان این فرد( سارق ترک‌نشین) با قمه و چاقو برای فراری دادن دوست‌شان به بیمارستان هفت‌تیر حمله می‌کنند که با تماس حراست بیمارستان و حضور پلیس حمله این افراد خنثی می‌شود و سارق‌ ترک‌نشین برای جلوگیری از اتفاقات احتمالی با آمبولانس به صورت اورژانسی به بیمارستان دیگری منتقل می‌شود.

*** قتل عمد
اما مالباخته این پرونده و کسی که گوشی تلفن همراهش به سرقت رفته بود و برای پس گرفتن گوشی موبایل که این روزها قیمتش سر به فلک می‌زند با خودرو به موتور دزدها کوبیده بود، با حضور بازپرس کشیک برایش تشخیص قتل عمد داده شد و در حال حاضر این فرد به دلیل مرگ سارق راکب موتور در بازداشت به سر می‌برد.

پیش از این ماجرا نیز در سال ۹۶ فردی به نام حسین.آ که سابقه پنج بار دستگیری داشت و هر بار با ترفندی و وثیقه‌ای آزاد می‌شد، در میدان هفت‌تیر از داخل یک خودرو زانتیا اقدام به کیف‌قاپی می‌کند که متعلق به یک خانم (خواهر) به همراه برادرش بود که پشت فرمان خودرو بود. برادر اقدام به تعقیب این فرد می‌کند و در نهایت در خیابان مفتح به موتور این سارق با خودروی خود می‌زند .

سارق درجا با افتادن در جوی آب و رفتن نرده‌ها در سینه‌اش فوت می‌کند به طوری که جسد قابل شناسایی نبود. در آن زمان بازپرس کشیک قتل برای این برادر وثیقه ۵۰۰ میلیون تومانی تعیین کرده و تشخیص به قتل شبه عمد می‌دهد و در نهایت با پرداخت دیه برادر آزاد می‌شود. حال باید دید سرنوشت راننده تیبا که گوشی‌اش به سرقت رفته بود و حالا اسم قاتل رویش گذاشته‌اند چه خواهد شد.

کدخبر: ۳۵۷۱۰۹
تاریخ خبر:
ارسال نظر