کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۳۶۱۰۶۳
تاریخ خبر:

راز ناپدید شدن زن جوان حوالی‌ امامزاده داوود

روزنامه هفت صبح | ماجرا از زمانی آغاز شد که در مرداد سال جاری مرد جوانی بعد از گذشت یک روز از ناپدید شدن همسرش به مقر پلیس در اطراف امامزاده داوود مراجعه کرد و خبر داد از روز گذشته همسرش ناپدید شده است.

پیگیری این ماجرا ادامه داشت تا اینکه در هفته گذشته خانواده زن جوان به دادسرای جنایی مراجعه کرده و با شکایت از دامادشان اعلام کردند او را مسئول گم شدن یا قتل دخترشان می‌دانند چراکه شاهد اختلافات شدید آنها با یکدیگر بوده‌اند. با شکایت آنها مرد جوان برای تحقیق به اداره پلیس منتقل شد تا جزئیات بیشتری از ماجرا را عنوان کند.

*** جزئیات حادثه
مرد جوان اعلام کرد ۱۸سال پیش با همسرش ازدواج کرده و از چند سال پیش که پسر ۱۴ساله‌شان به دلیل بیماری در خواب فوت کرده، همسرش داروهای اعصاب مصرف می‌کرده است. دلیل اختلاف و دعوای این اواخر به این دلیل بوده که همسرش چند روز قبل از ماجرای ناپدید شدن مصرف داروهایش را قطع کرده بوده است.

او درباره روز حادثه نیز گفت: با همسرم برای سرکشی و آب دادن به باغ‌مان حوالی کن و سولقان رفتیم، همسرم در آنجا برایم تعریف کرد حدود ۲۰۰ گرم طلا به شوهرخواهرم قرض داده که او حاضر به پس دادن نیست. بعد هم تصمیم گرفت تنهایی به خانه بازگردد و بدون آنکه به من بگوید رفته بود. من فکر کردم به خانه آمده است اما همسرم در منزل هم نبود من شب در اتاقک باغ ماندم و صبح بازگشتم که دیدم در خانه شیشه‌اش شکسته و شیشه‌های خودروی شوهرخواهرم نیز شکسته بود.

حتی همسایه‌ها گفتند همسرم به آنها گفته چون کلید همراهش نبوده شیشه در را شکسته است تا به داخل برود. من وقتی دیدم همسرم در خانه نیست با ۱۰موتورسوار همه جا و اطراف امامزاده داوود را به دنبالش گشتم اما وقتی دیدم نیست ماجرا را به پلیس اطلاع دادم. مرد جوان در پاسخ به این سوال که چرا بعد از ناپدید شدن همسرش از شوهرخواهرش شکایت کرده است نیز گفت: بعد از اینکه متوجه شدم طلاها را قرض گرفته و پس نمی‌دهد از او شکایت کردم اما او فراری شد و بعد هم تلفنی گفت ۶۰میلیون تومان به جای طلاها به تو می‌دهم.

*** اختلاف بین زن و مرد
به دلیل تناقض‌گویی‌هایی که در گفته‌های مرد جوان وجود داشت و با توجه به اینکه گفته بود همسرم به خانه می‌رود اما کسی او را ندیده بود ظن به او بیشتر شد. همچنین تمام همسایگان، اقوام و آشنایان به اختلاف بین این زوج بعد از مرگ فرزندشان اشاره کردند .

همچنین دلیل سوم اینکه همسر زن، شبی که زنش گم شد ماجرا را به پلیس اطلاع نداده و فردای آن روز تازه به دنبال همسرش گشته است. در حال حاضر به سه‌دلیل مرد جوان به اتهام دست داشتن در گم شدن همسرش بازداشت شده و برای تحقیقات در اختیار کارآگاهان پلیس ‌آگاهی قرار گرفت.

کدخبر: ۳۶۱۰۶۳
تاریخ خبر:
ارسال نظر