کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۳۶۱۷۳۶
تاریخ خبر:

رابطه رضا شیری و نیلی افشار؟ هرگز!

روزنامه هفت صبح | هنوز مشخص نیست. خودش می‌گوید شرایط مشخص می‌کند که چه تصمیمی در آینده می‌گیرد. چیزی که ما تا الان می‌دانیم این است که او وارد ترکیه شده و با بعضی خوانندگان خارج از کشور دیدار داشته. ابتدا حتی شایعه شد که او با شخصی به نام نیلی افشار مراوده دارد که تا چندی پیش همسر پویان مختاری از اعضای حلقه گردانندگان سایت‌های شرط‌‌بندی بود (یا حداقل برای جذب فالوئر اینطور وانمود می‌کردند که ازدواج کردند).

یعنی این تصور پیش آمد که رضا شیری هم مثل مهراد جم با یک واسطه جذب گروه تحت هدایت امیرشقاقی و سایت‌های بت شده است. روز گذشته اما رضا شیری در یک لایو اینستاگرامی با مسعود صادقلو این موضوع را تکذیب کرد. او توضیح داد که پایبند به شئونات و مسائل اخلاقی است و چون با پویان مختاری دوست است اصلا مطرح کردن چنین فرضیه‌هایی درست نیست.

شیری در همین لایو اینستاگرامی این را هم تکذیب کرد که به دلیل فشارهای وزارت ارشاد یا مسائلی مثل ممنوع‌الکاری از ایران تصمیم به مهاجرت گرفته. بنابراین از همین نقطه مسیر سیاسی شدن قضیه را هم بست. هرچند که او در اواسط دهه ۸۰ و دوره اول شروع فعالیت هنری خود به مدت ۴ سال ممنوع‌الکار بود.

رضا شیری هم نسل خوانندگانی مثل فرزاد فرزین و مرتضی پاشایی است که با فاصله اندکی بعد از چاوشی و یگانه و رضا صادقی مشهور شدند اما رضا شیری بعد از یک آلبوم موفق برای دوره‌ای چند ساله مهجور ماند و مجوز اجرا نگرفت تا سال ۹۶ که برای اولین بار در سالن میلاد نمایشگاه روی صحنه رفت. شاید سرنوشت او خیلی شبیه یکی دیگر از خوانندگان پاپ هم دوره او به نام مهدی مدرس باشد که او هم یک ماه پیش تصمیم به مهاجرت از کشور گرفت.

رضا شیری فرزند مرتضی شیری قهرمان المپیکی بوکس ایران است که مدتی هم ریاست هیات بوکس استان تهران را برعهده داشت. چند ماه قبل هم اسم رضا شیری با یک کلیپ دوربین مخفی سر زبان‌ها افتاده بود. قصه این بود که در آرایشگاهی،‌ پسر رضا شیری، موی او را(پدرش را !) هنگام اصلاح به طور ناگهانی تراشید که باعث عصبانیت این خواننده پاپ شد و با پسرش و عوامل دوربین مخفی برخورد فیزیکی کرد.

حالا ماجرا کلا سناریو بود یا واقعی هرچه بود حاصل کار کلیپ بامزه‌ای شده بود. رضا شیری متولد ۱۳۶۲ است و دو فرزند دارد. صفحه اینستاگرام او در حال حاضر یک میلیون فالوئر دارد و با حواشی اخیر احتمالا در روزهای آینده بر این تعداد افزوده هم می شود.

کدخبر: ۳۶۱۷۳۶
تاریخ خبر:
ارسال نظر