کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۲۴۵۲۲۸
تاریخ خبر:

دی ماه پرمشغله لیندا کیانی

حسین کلهر_هفت صبح:لیندا کیانی در دی ماه حسابی پرکار بوده چون تقریبا هیچ پیشنهاد تبلیغاتی و رسانه‌ای را رد نکرده است. از اجرای ویژه برنامه شب یلدا برای اپلیکیشن اسنپ کیو تا حضور در برنامه رشید پور در همان شب، عکاسی برای تبلیغات نعیما گالری، تاج کالکشن و از همه جالب‌تر حضور در دفتر ماهان تیموری به صورت کاملا اتفاقی و جمله‌هایی شبیه من خیلی اتفاقی با آقای تیموری آشنا شدم و به نظرم آموزش‌های ایشان چقدر در کسب درآمد و روابط می‌تواند مفید باشد. ماهان (محمدصادق) تیموری جوانی است که با مرور کتاب‌های عامه‌پسند کسب و کار و تغییر ادبیات آنها به لحنی ساده‌تر خودش را بنیانگذار دوره‌های هوش مالی در ایران می‌داند و جالب است که چند روز بعد از ملاقات اتفاقی با لیندا کیانی، ماهان به طور کاملا اتفاقی با پرستو صالحی دیدار کرده است و هر دوی این بازیگران در اینستاگرام بیش از یک میلیون فالوئر دارند. حالا چند نکته:
۱) کسب و کارهایی که برای سفارش تبلیغ به بازیگران مراجعه می‌کنند بهتر است با ابزارهای ساده دیجیتال مارکتینگ، صادقانه بودن تعداد فالوئرها و از آن مهم‌تر ضریب تاثیر سلبریتی را روی هوادارانش بسنجند. در زمانی که این ستون در حال نگارش است ضریب تاثیر خانم کیانی حدود ۳ درصد است یعنی حدود ۳۵ هزار نفر به صورت مداوم به صفحه این سلبریتی سر می‌زنند و به او اعتماد دارند. شما برای ۳۵ هزار نفر چقدر خرج کرده‌اید؟
۲) رکود به دنیای هنر هم رسیده است. بنابراین به همه بازیگران حق می‌دهیم برای تامین هزینه‌های زندگی خود ناچار به پذیرفتن تبلیغات هستند اما پیوستن به هر کمپین یا فعالیت خُرد تبلیغاتی بدون تحقیق درباره سفارش‌دهنده و سابقه‌اش، نه تنها به آن کمپین یا جریان اعتبار نمی‌دهد، بلکه اعتبار شما را در زندگی شخصی و حرفه‌ای از بین خواهد برد. مخصوصا اگر برای تاثیرگذاری بیشتر این تبلیغات از کلمه‌هایی مانند خیلی اتفاقی، قصد تبلیغ ندارم، خیلی‌ها از من پرسیده بودید استفاده کنید.
۳) سلبریتی‌ها در تبلیغات دو کاربرد دارند؛ یکی جلب توجه مخاطب عام و دیگری جلب اعتماد مخاطبان به عنوان قشری که برای زندگی استانداردهای بهتری دارند. هر چند کسی که بازیگر یا خواننده است الزاما متخصص انتخاب بهترین شامپو یا وازلین نیست، با این وجود انتخاب هوشمندانه کلید واژه اکثر کمپین‌های تبلیغاتی سلبریتی محور است. لطفا انتخاب‌های خود را هوشمندانه نگه دارید تا همچنان کاربرد حرفه‌ای و تبلیغاتی‌تان را در سطحی مطلوب نگه دارید.

کدخبر: ۲۴۵۲۲۸
تاریخ خبر:
ارسال نظر
 
  • meysam2626

    دوسش دارم