کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۳۹۹۸۶۰
تاریخ خبر:

دیوانه‌وار‌ و مرگبار؛ ‌مستقیم از ‌نیشابور

روزنامه هفت صبح | این از عجیب‌ترین اتفاقات این چند سال اخیر است. شاید تنها ماجرای خانواده خرم‌دین شگفتی بیشتری به همراه داشته است. اینکه دو پزشک متخصص، ‌از طبقه نخبه یک شهر کوچک فرهنگی و شاعرپرور،‌ با تیغ و چاقو در ملأعام به تسویه‌حساب با یکدیگر بپردازند و پایانی غیرمنتظره و عجیب بر این داستان خونبار رقم بزنند. دو پزشکی که از خانواده‌های اصیل این شهر هم برخاسته بودند.

بگذارید این داستان عجیب را برایتان نقل کنم: دو روز پیش دکتر احمد.ن دندانپزشک سرشناس شهر نیشابور برای یک کار بانکی وارد بانک سپه نیشابور شد. در خیابان امام خمینی روبه‌روی پاساژ نورائی. و در حالی که مشغول کارش بود، همکار و همسایه قدیمی‌اش دکتر سعید.ن که جراح عمومی و از چهره‌های سرشناس جامعه پزشکی در نیشابور است، وارد بانک شده و به‌سراغ جناب دندانپزشک می‌رود و بعد از یک جر و بحث کوتاه با چاقو به او حمله و سه ضربه کشنده به همتای خود وارد می‌کند. این دندانپزشک و جراح عمومی از ایام قدیم مطب‌شان کنار همدیگر قرار داشت. این همسایگی ولی روز گذشته منجر به مرگ یکی از آنها شد.

حالا داستان آنها چه بود؟ به روایت خیام‌نامه، منابع مطلع گفته‌اند که سرقت صورت گرفته از مطب دکتر سعید.ن در حین عملیات ساختمانی در مطب احمد.ن منجر به اختلاف این دو همکار شده و در پی آن دکتر سعید.ن مدعی شده بود کوتاهی همسایه در امنیت ساختمان مشترک در هنگام تعمیرات به سرقت از مطبش انجامیده است و این موضوع موجب کدورت و بگومگوهایی میان این دو نفر در روزهای گذشته شده است.

رئیس سازمان نظام پزشکی نیشابور هم جزئیات زیادی از ماجرا نمی‌داند ولی به‌صورت خلاصه به هفت صبح می‌گوید فقط در همین حد می‌داند که آنها اختلاف‌هایی بر سر مطب‌هایشان داشتند. به گفته او دکتر سعید.ن با حضور در محل بانک سپه در خیابان امام خمینی نیشابور، پس از درگیری مختصر لفظی با وارد کردن ۳ ضربه متوالی دکتر احمد.ن را به‌شدت مجروح کرد.

اما ادامه داستان باز هم عجیب‌تر است: پزشک مجروح با وجود خونریزی شدید بر اثر شدت جراحات وارده، با اقدامات درمانی از مرگ حتمی نجات یافت، اما پزشک ضارب دقایقی بعد از این حادثه با حالتی آشفته به اورژانس بیمارستان ۲۲ بهمن مراجعه کرده و از مسمومیت خود با قرص برنج خبر می‌دهد. پزشک ضارب بلافاصله پس از اقدامات اولیه پزشکان با بالگرد اورژانس هوایی به مشهد منتقل شد، ولی با وجود تلاش پزشکان در بیمارستان امام رضا(ع) فوت کرد.به این ترتیب ضارب در اندیشه مرگ دندانپزشک، ‌خودکشی کرد و دندانپزشک به‌رغم وارد شدن سه ضربه سخت چاقو از مرگ نجات یافت.

کدخبر: ۳۹۹۸۶۰
تاریخ خبر:
ارسال نظر