کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۴۸۷۷۳۵
تاریخ خبر:

دیدن این فیلم‌ها را امشب و فردا از دست ندهید

روزنامه هفت صبح| مجید مجیدی از آن فیلمسازان بلندپرواز است که از تجربه‌های متفاوت در کارنامه حرفه‌ای‌اش هراسی ندارد. تجربه فیلمسازی در خارج از مرزها هم یکی از همین وسوسه‌ها بود که در سال 2018 و در همکاری با سینمای هند به آن جامه عمل پوشاند. «آن سوی ابرها» داستان نوجوانی به نام امیر است که به‌عنوان پخش‌کننده مواد برای یک قاچاقچی کار می‌کند. در پی اختلاف مالی او امیر را به پلیس فروخته و امیر در راه فرار به تنها خواهرش برمی‌خورد و یک بسته هروئین به او می‌دهد تا برایش پنهان کند.

آن سوی ابرها / جمعه/ ساعت 20:30/ شبکه چهار
کارگردان: مجید مجیدی
تهیه‌کننده: کیشور آرورا، استودیو زی
نویسنده: مجید مجیدی
بازیگران: ایشان خاطر، مالاویکا موهانان و گوتام گوس
محصول: هند/ 2018

‌سیانور/ جمعه/ ساعت 18/ شبکه افق
در کارنامه بهروز شعیبی آثاری با رنگ و لعاب‌های مختلف می‌توان رصد کرد. او خود را در یک ژانر خاص محدود کرده و تا همین‌جا در حوزه‌های مختلفی توانمندی خود در روایتگری را به محک گذاشته است. «سیانور» حاصل تلاش او برای روایت یکی از مقاطع ملتهب تاریخ معاصر است. داستان «سیانور» در دهه ۱۳۵۰ می‌گذرد. امیر و هما عضو سازمان مجاهدین خلق پیش از انقلاب اسلامی پس از مدتی یکدیگر را می‌یابند، در حالی که یک انتخاب بیشتر ندارند؛ ادامه همکاری با این سازمان و در نهایت بلعیدن سیانور یا زندگی.

کارگردان: بهروز شعیبی
تهیه‌کننده: سیدمحمود رضوی
فیلمنامه: مسعود احمدیان
بازیگران: مهدی هاشمی، هانیه توسلی، بابک حمیدیان، بهنوش طباطبایی و پدرام شریفی
محصول: ایران/ 1394

‌رهایی از شائوشنگ / پنجشنبه/ ساعت 21/ شبکه نمایش
بی‌تعارف هر جا که پای پیشنهاد در میان باشد و ردی از این شاهکار فرانک داربونت وجود داشته باشد، انصاف نیست سراغ گزینه دیگری برویم. یک فیلم داستانگو که لذت تماشایش از جنس ناب مواجهه با سینماست. «رهایی از شائوشنگ» داستان اندی دوفرین بانکدار جوانی است که به جرم قتل همسرش به حبس ابد در زندان ایالتی شاوشنک محکوم می‌شود. او تأکید می‌کند جرمی مرتکب نشده، ولی قاضی او را گناهکار اعلام می‌کند. او سال‌های زیادی در زندان می‌گذراند تا اینکه آرام و با حوصله‌ای بی‌نظیر راه رهایی خود را باز می‌کند.

کارگردان: فرانک دارابونت
تهیه‌کننده: نیکی ماروین
نویسنده: فرانک دارابونت
بازیگران: تیم رابینز، مورگان فریمن و باب گانتون
محصول: آمریکا/ 1994

کدخبر: ۴۸۷۷۳۵
تاریخ خبر:
ارسال نظر