کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۳۵۰۱۳۷
تاریخ خبر:

دورگردانی ‌دو گروه از اراذل و اوباش‌ در شرق پایتخت

روزنامه هفت صبح، سارا غضنفری| بعد از مدت‌ها که در فضای مجازی،‌کلیپ‌ها و فیلم‌های درگیری بین افراد شرور منتشر می‌شد و در یکی از این فیلم‌ها ماجرای درگیری در یک سوپرمارکت حوالی خیابان استخر در شرق تهران که به دلیل خشونت فراوان جنجال برپا کرد، باعث شد تا پلیس امنیت به ماجرا ورود کند. حالا آنها با هیکل‌های درشت، بازوهای تتو زده و با دستبند به محل جرم آورده شده‌‌اند.

اما اینها چه کسانی هستند؟ حدود چهار ماه پیش بود که دو گروه از اراذل و اوباش در شرق پایتخت، تهرانپارس، بلوار استخر با یکدیگر درگیر شدند. فیلم درگیری گروه سامورایی و ماشالله در فضای مجازی منتشر شد و حتی ‌ حین این درگیری، یکی از این گروه‌ها به دنبال یک نفر داخل سوپرمارکتی در همان حوالی رفتند و اقدام به تخریب مغازه کردند و قمه و شمشیر بود که بالا و پایین می‌رفت و توسط دوربین مداربسته ضبط شد.

همین ماجرا باعث شد تا این افراد توسط پلیس امنیت عمومی دستگیر شوند و حالا سوار خودروی پلیس هستند و با بلندگو از همسایه‌ها و بچه‌‌محل‌ها به قول خودشان عذر می‌خواهند. در این میان مردم هم ایستاده‌اند و یکی در میان می‌گویند حالا ببینیم دوباره آزاد می‌‌شوند؟ و قرار است باز چه به سر این محله بیاید.( همان بالای خاک‌سفید که خرابش کردند و شد محله گلشن و اما عاری از شرارت اراذل و اوباش نشد!)

سامورایی قبل از دورگردانی به مجری صداوسیما که می‌‌پرسد مگر دفعه قبل قول ندادید که با گروه ماشالله اختلافات را تمام کنید، می‌گوید : قول دادیم و اختلاف هم تمام شد‌ اما مجری که فیلم درگیری با قمه و به قول خودش تایلیور را به او نشان می‌دهد و می‌گوید پس این چیست؟ توضیح نمی‌دهد و سکوت می‌کند و عضو دیگر گروه آرام می‌گوید: خب فحش دادند! حالا بنا به دستور قضایی این دو گروه شرور به شرق تهران؛ بلوار استخر منتقل شدند تا عبرت سایرین شوند.

‌سردار حسین رحیمی، فرمانده پلیس تهران بزرگ، می‌گوید: در این روز‌ها با تمهیدات ویژه‌ای که داشته‌ایم و همکاری موثری که با دستگاه قضا داریم و همچنین تاکیدات ویژه‌ای که ریاست قوه قضائیه داشتند، پلیس وارد عرصه شده و گروه‌های اوباش و عربده‌کش و اراذلی که به‌رغم اینکه خیلی از اینها با دستورات قضایی به زندان رفتند و بازداشت شدند‌ اما متنبه نشدند، در حال برخورد با آنها هستیم….

این گروه‌هایی که مشاهده می‌کنید از همین دسته افراد هستند، بعضی از اینها چندمین باری است که دستگیر می‌شوند و قطعا این بار برخورد جدی‌تر خواهیم داشت. گردن اراذل و اوباش و عربده‌کشان را که قداره ببندند، خواهیم شکست و با این افراد شدیدترین برخورد‌ها را طبق قانون خواهیم کرد.»

اما سامورایی و ماشالله پیش از این ماجراها هم در سال ۸۶ به ۱۰ سال حبس و تبعید محکوم شده بودند و انگار دوباره با این سروصدا بازگشته‌اند باید دید این بار چه حکمی در انتظار این افراد است که دوباره به قول خودشان سرور جریزه و خاک‌سفید قدیمی نشوند!

توضیحات

*

توضیحات

*

کدخبر: ۳۵۰۱۳۷
تاریخ خبر:
ارسال نظر