کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۳۵۲۰۷۵
تاریخ خبر:

حذف دورکاری و طرح ترافیک از محدودیت‌های کرونا

دورکاری کارکنان و طرح ترافیک جزو پیشنهاد محدودیت‌های جدید کرونایی نیست

استاندار تهران با اشاره به اینکه دستگاه‌هایی که امکان دورکاری دارند و افرادی که بیماری‌های زمینه‌ای دارند می‌توانند از دورکاری استفاده کنند، گفت: دورکاری کارکنان و لغو طرح ترافیک جزو پیشنهادات اعمال محدودیت‌های جدید کرونایی نیست.

به گزارش ایسنا، انوشیروان محسنی بندپی در حاشیه مراسم مانور مشترک مدیریت بحران استان تهران در جمع خبرنگاران در خصوص پیشنهاد استانداری تهران مبنی بر اعمال محدودیت‌های جدید کرونا گفت: محدودیت‌های جدید مرتبط با کرونا با توجه به تراکم جمعیت در تهران پیشنهاد شده که در جلسه فردا در ستاد ملی کرونا مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

وی افزود: در این پیشنهادات دورکاری کارکنان دولت و اجرای طرح ترافیک مطرح نیست بلکه با ورود به فصل پاییز و پدیده وارونگی هوا قطعا نمی‌توان طرح ترافیک را در تهران لغو کرد. همچنین دورکاری برای کارکنان استان تهران نیز مطرح نیست، اما بی‌تردید کارکنانی که بیماری‌های زمینه‌ای دارند مطابق با مصوبه سازمان اداری استخدامی کشور می‌توانند از دورکاری استفاده کنند.

محسنی بندپی با اشاره به اینکه هم اکنون ۴۵۰۰ نفر به علت ابتلا به بیماری کرونا در بیمارستان‌های استان تهران بستری هستند، افزود: روند ابتلا به بیماری کرونا در استان تهران متأسفانه همچنان افزایشی است و بهبود این شرایط نیازمند همکاری و همراهی شهروندان با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و عدم ترددهای غیرضرور امکان‌پذیر است.

کدخبر: ۳۵۲۰۷۵
تاریخ خبر:
ارسال نظر
 
  • Mansourov

    با این اوصاف بحث داغ کردن کرونا فقط برای دور کردن ذهن ملت از گرانی هاست!