کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۴۹۹۱۲۵
تاریخ خبر:

دعوای شکیرا و پیکه با شرکت افتخاری ۲ساعت‌ساز بزرگ

روزنامه هفت صبح| آهنگی که شکیرا به‌طور مستقیم در مورد همسر سابقش، جرارد پیکه خوانده و واکنش پیکه و نیز یک شرکت ساعت‌سازی به آن، به یکی از موردتوجه‌ترین اخبار در مورد سلبریتی‌ها در دو روز گذشته تبدیل شده است.
ماجرا را از اول بخوانید:

یک: پیکه، مدافع 35 ساله و سابق تیم بارسلونا و شکیرا، خواننده 45 ساله کلمبیایی از جام جهانی سال 2010 وارد رابطه‌ شده بودند و آن‌ها در ژوئن گذشته پس از 12 سال تصمیم به جدایی گرفتند.

دو: بسیاری از رسانه‌ها دلیل اصلی جدایی این دو زوج سرشناس را خیانت پیکه با «کلارا چیا مارتی» 23 ساله عنوان کرده بودند. «کلارا چیا» در رشته روابط عمومی تحصیل می‌کند و در شرکت «کوسموس» تحت مالکیت پیکه، مشغول به کار است.

سه: در اواسط مهرماه گذشته و به مناسبت سال نو جدید میلادی شکیرا آهنگی با نام «مونتونیا» درباره جدایی از همسرش پیکه و خیانت او به بازار عرضه کرد. متن آهنگ «مونتونیا» درباره زوجی است که یکی از آنها به دیگری خیانت کرده است. شکیرا در آن آهنگ با چشمانی گریان می‌خواند: «تو فراموش کردی ما روزی چه بودیم. ناگهان دیگر آدم قبل نشدی و به‌خاطر اینکه خودشیفته‌ بودی ترکم کردی.»

چهار: با این حال ظاهرا این آهنگ باعث تسلی خاطر شکیرا نشده و خواننده سرشناس کلمبیایی در جدیدترین اثر خود تصمیم گرفت که به‌طور آشکار و علنی به پیکه و دوست‌دختر جدیدش طعنه بزند.

پنج: او آهنگ جدید خود را که صبح پنجشنبه، 22 دی، به‌همراه «بی‌زار رپ»، خواننده آرژانتینی، منتشر کرده و در بخشی از ترانه خود می‌گوید: «تو فِراری را با رنو تویینگو عوض کردی- به‌خاطر کاسیو، قید رولکس را زدی.» شکیرا در بخش دیگری از این آهنگ به سن «کلارا چیا مارتی» طعنه زد و گفت: «من اندازه دو تا 22 ساله ارزش دارم.» او همچنین خطاب به همسر سابقش گفته: «زیاد باشگاه میری ولی کمی هم رو مغزت کار کن!»

شش: آهنگ جدید شکیرا ظرف کمتر از 72 ساعت بیش از 90 میلیون بازدید‌کننده در «یوتیوب» داشته است.

هفت: پس از آن نامزدش، یعنی خانم کلارا چیا، در استوری‌های اینستاگرام خود چند واکنش داشت که بلافاصله آن را حذف کرد.

هشت: اما پیکه این روزها کاملاً مشغول مسابقات فوتبال جدید 7 معروف به لیگ پادشاه بوده است. او رئیس یک تورنمنت است که توسط استریمرهای معروف اسپانیایی و آمریکای لاتین برگزار می‌شود و هدف آن سرگرم کردن عامه مردم است.

9 : در طی یکی از استریم‌های روز جمعه، بالاخره شاهد پاسخ جرارد پیکه به آهنگ جدید شکیرا بودیم. پیکه ابتدا در خصوص قرارداد همکاری کاسیو با تورنمنتی که او مدیریت آن را برعهده دارد گفت: «کاسیو برای ما ساعت مچی فرستاده است. ما با کاسیو به توافق اسپانسری رسیدیم، لیگ پادشاهی با کاسیو معامله کرد.» او پس از آن در حالی که ساعت خاکستری کاسیو را به نمایش گذاشت، گفت: «این ساعت یک عمر ماندگار خواهد بود.»

10: پس از آن کمپانی کاسیو به این موضوع واکنش نشان داد و توئیت کرد: «شکیرا ممکن است ما رولکس نباشیم اما مشتریان ما به ما وفادار هستند برای دفاع از ساعت‌هایمان باید بگوییم که عمر باتری آنها بیشتر از رابطه تو با پیکه است!»

کدخبر: ۴۹۹۱۲۵
تاریخ خبر:
ارسال نظر