کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۳۰۴۰۰۹
تاریخ خبر:

دستگیری موبایل‌قاپ ‌غرب تهران

روزنامه هفت صبح | دو موبایل قاپ حرفه‌ای که در بوستان‌های غرب پایتخت دست به سرقت می‌زدند به دام پلیس تهران افتادند. رئیس کلانتری ۱۷۹ خلیج فارس از دستگیری دو موبایل قاپ با ۶۰ فقره سرقت خبر داد و گفت: در این رابطه مالخر اموال سرقتی به همراه ۱۰۰ دستگاه گوشی سرقتی به کلانتری انتقال یافت.

سرهنگ حبیب آقایی گفت: مرد جوانی طی تماس تلفنی با مرکز فوریت‌های پلیسی۱۱۰ از به سرقت رفتن گوشی همراهش توسط دو موتور سوار خبر داد. با دریافت شکایت، تیمی از ماموران کلانتری ۱۷۹ خلیج فارس برای بررسی موضوع به نشانی اعلامی مراجعه و شاکی اظهار داشت:

در داخل بوستان دریاچه، روی نیمکت در حالی که گوشی همراهم کنار دستم بود، نشسته بودم که از پشت سرم، فردی گوشی‌ام را قاپید و زمانی که برگشتم مشاهده کردم سوار بر موتورسیکلتی که راکب آن منتظر وی بود، شده و هر دو از محل گریختند. این مقام انتظامی با اشاره به اینکه در تحقیقات میدانی مشخص شد سارقان با موتورسیکلتی که پلاک آن مخدوش بود، مرتکب سرقت شده‌اند، تصریح کرد:

در ادامه تحقیقات پلیسی ماموران کلانتری موفق شدند با در اختیار داشتن تعدادی از ارقام پلاک انتظامی موتورسیکلت، مالک آن را شناسایی و با دستور قضایی وی را در محل سکونتش دستگیر کنند.متهم پس از انتقال به کلانتری اظهار داشت، با همکاری دوستم که ترک‌نشین موتورسیکلت بود با پرسه زنی در داخل پارک ها و بوستان‌های غرب پایتخت، موبایل قاپی می‌کردیم.کلانتر محله خلیج فارس گفت:

با شناسایی هویت و مخفیگاه ترک نشین موتورسیکلت، وی با دستور قضایی دستگیر و هر دو موتورسوار به ۶۰ فقره موبایل قاپی با همکاری یکدیگر اعتراف و اظهار کردند: گوشی‌های سرقتی را به مالخری که مالک مغازه موبایل فروشی در محدوده غرب پایتخت است، فروخته‌ایم و مبالغی نیز دریافت کرده‌ایم.

با دستور قضایی مالخر اموال سرقتی در داخل مغازه‌اش دستگیر و در بررسی از آن محل ۸۰ دستگاه گوشی سرقتی کشف شد؛ وی نیز در بازجویی‌های انجام شده به ۱۰۰ فقره مالخری از سارقان اعتراف کرد.مالخر گوشی‌های سرقتی در تحقیقات مقدماتی اعتراف کرد، با خرید گوشی‌های سرقتی، قطعات مختلفی از گوشی‌ها را به مشتریان مغازه‌اش به ارزش واقعی می‌فروخته است.با شناسایی ۱۰ تن از مالباختگان، هر سه متهم برای تحقیقات تکمیلی در اختیار پایگاه پنجم پلیس آگاهی قرار گرفتند.

کدخبر: ۳۰۴۰۰۹
تاریخ خبر:
ارسال نظر