کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۴۰۶۹۸۸
تاریخ خبر:

دستگیری قاتل ادمین فن‌پیج بهنوش بختیاری‌‌ در مرغداری

روزنامه هفت صبح | روز گذشته خبر دستگیری یک جوان در یکی از روستاهای اراک در یک مرغداری منتشر شد. جوانی که همه فکر می‌کردند به خاطر صدای تیراندازی و حمل سلاح دستگیر شده است اما این جوان اعتراف کرد که در تهران یک ماه پیش نیز مرتکب یک قتل شده ‌ و قاتل همان ادمین فن‌پیج معروف بهنوش بختیاری است!

همان کسی که با لباس روحانی عکسی از او در کنار بهنوش بختیاری توسط این بازیگر منتشر شد و او ماجرای به قتل رسیدنش را شرح داده بود! البته که بعد مشخص شد مقتول روحانی نبوده و حالا چرا باید این لباس را می‌پوشیده مشخص نیست. فردی که در پیج اینستاگرامش از او به عنوان وکیل و دکترای مدیریت یاد می‌شد! اما ماجرای دستگیری این جوان فراری در اراک و ربطش به پرونده قتل فن‌پیج بهنوش بختیاری چیست؟

قتل در تهران فرار به اراک
فرمانده انتظامی استان مرکزی از دستگیری قاتل فراری مسلحی که جوانی را در تهران به قتل رسانیده بود، ‌در یک عملیات تخصصی و روانشناختی پلیسی در یک مرغداری در اطراف اراک خبر داد. سردار حسن مفخمی شهرستانی در بیان جزئیات این خبر گفت:‌ «در شب چهاردهم مردادماه، گزارشی از شنیده شدن صدای تیراندازی در یکی از روستاهای شهرستان اراک به مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ اعلام شد و بلافاصله تیمی از ماموران انتظامی برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

با حضور تیم گشت انتظامی در محل، یک دستگاه خودرو پژو پارس که آثار تصادف بر روی قسمت‌هایی از بدنه خودرو مشاهده می‌شد، به صورت بلاصاحب در اطراف روستا کشف شد و پیگیری موضوع از سوی ماموران انتظامی ادامه یافت. بعد از گذشت ساعاتی از این موضوع،‌ گزارشی دیگر از حضور مرد جوان مسلحی در یک مرغداری در حوالی اراک به پلیس گزارش شد و با احتمال بروز خطر برای کارگر مرغداری، بلافاصله تیم‌هایی تخصصی از ماموران پلیس برای بررسی موضوع در محل حضور یافتند.

با حضور تیم‌های انتظامی در محل، مذاکره برای خلع سلاح جوان مسلح و دستگیری او آغاز شد و ماموران انتظامی در بررسی‌های اولیه متوجه شدند که فرد مسلح، تحت تاثیر مصرف ماده مخدر شیشه قرار داشته و حالت روانی مناسبی ندارد و چند روز قبل نیز یکی از دوستانش را در تهران به قتل رسانده است.»

این مقام ارشد انتظامی با بیان برنامه‌ریزی عملیاتی تخصصی پلیس در دستگیری این فرد ادامه داد: «با توجه به وضعیت روحی قاتل مسلح، سه سناریو برای پلیس متصور بود، نخست آنکه متهم اقدام به خودزنی کند، یا آنکه برای فرار با ماموران انتظامی به صورت مسلحانه درگیر شده یا اقدام به گروگانگیری کارگر مرغداری کند که با توجه به اهمیت موضوع، تلاش برای خلع سلاح و دستگیری متهم آغاز شد.

با توجه به بی‌نتیجه بودن مذاکرات تیم‌های انتظامی با فرد مسلح و ضرورت پیشگیری از بروز هرگونه مشکلات برای کارگر مرغداری و همچنین حفظ امنیت ماموران حاضر در این عملیات، اینجانب شخصا به محل اعزام شده و هدایت عملیات را دست گرفتم و مذاکرات با قاتل مسلح به صورت رودررو ادامه یافت.در طول سه ساعت مذاکره اینجانب با فرد مسلح،‌ ابعاد فردی و شخصیتی،‌ خانوادگی و روحیات مذهبی این فرد مورد تحلیل روانشناختی دقیق قرار گرفت و سرانجام فرد مسلح قانع شد و یک قبضه سلاح جنگی کلاشینکف خود به همراه ۶۵ تیر جنگی را تحویل داد و خود نیز دستگیر شد.

با انتقال فرد دستگیر شده به یگان انتظامی، متهم به قتل یکی از دوستان خود به علت برخی از اختلافات در حدود یک ماه قبل در یکی از محله‌های تهران اعتراف کرد که پرونده‌ای در این خصوص تشکیل و با هماهنگی مرجع قضایی در حال سیر مراحل قانونی است.» اما صدای تیراندازی در روستای اطراف اراک و داخل مرغداری باعث شد تا پلیس در آن منطقه حضور یابد و متهم خودش را تحویل ماموران پلیس دهد.

این فرد که به گفته خودش به ماده مخدر شیشه اعتیاد دارد با مادر وخواهرش زندگی می‌کرده و به قول خودش سلاح کلاشینکف را به مبلغ ۲۲ میلیون تومان برای حفاظت از خودش خریداری کرده بوده چرا که یک بار در خیابان از هشت نفر کتک خورده بوده است! او می‌گوید من همیشه خمار بودم، سابقه دو بار بستری در تیمارستان را دارم و بارها لوازم خانه مادرم را شکسته‌ام و با خواهرم نیز درگیر شده‌ام و همسرم نیز من را رها کرده است! او به قتل ادمین فن‌پیج بهنوش بختیاری نیز اعتراف کرده است.

کشف جسد در اتوبان خرازی
ماجرا از این قرار بوده است که شامگاه هفدهم تیرماه امسال زوجی جوان که برای تفریح و کوهنوردی به انتهای بزرگراه شهید خرازی رفته بودند، روی تپه‌ای عکس سلفی گرفتند و زمانی که روی عکسشان زوم کرده بودند تا با دقت آن را ببینند چشمشان به جسدی افتاد که داخل عکس و درست پشت سر آنها افتاده بود. با تماس این زوج، پلیس در جریان حادثه قرار گرفت و راهی آنجا شد. مقتول مردی جوان بود که لباس ورزشی به تن داشت و با ضربات چاقو به قتل رسیده بود و حدود ۱۲ساعت از مرگ وی می‌گذشت.

جسد از طریق یک پژو به آن منطقه منتقل شده بود که یک چوپان آن را شناسایی کرده بود. طبق بررسی‌ها مشخص شد همسر منشی شرکتی که صاحب آن فن پیج بهنوش بختیاری بود، این فرد را به قتل رسانده است. این زن در بازجویی‌ها گفته بود مدتی قبل با مردی به نام محسن ازدواج کردم. اما او مردی شکاک و بدبین بود. به من سوء‌ظن داشت و مدام مرا زیرنظر می‌گرفت. من منشی شرکتی بودم که مقتول مدیرعامل آن بود.

برای انجام کارهای شرکت با او مراوداتی داشتم اما همین مسئله باعث شده بود که شوهرم به من مشکوک شود. هرچه برایش توضیح می‌دادم که رابطه ما کاری است باورش نمی‌شد. ناچار شدم موضوع را به مدیرعامل بگویم و او خیلی از این ماجرا عصبانی شد. می‌گفت همسرم حق ندارد به او تهمت بزند. زن جوان گفت: «اختلاف آنها ادامه داشت تا اینکه یک روز برای انجام کارهای شرکت با مقتول قرار گذاشتم.

شوهرم وقتی متوجه این موضوع شد جنجالی به پا کرد و می‌گفت حق ندارم دیگر به سرکار بروم. من از مقتول خواستم تا با شوهرم قراری بگذارد و با او صحبت کند و بگوید که رابطه ما کاملا کاری است و شک همسرم را برطرف کند. درواقع می‌خواستم شوهرم از نزدیک با مقتول حرف بزند و قانع شود که اشتباه می‌کرده است تا من هم راحت‌تر بتوانم به کارم ادامه دهم.

به این ترتیب روز حادثه شوهرم و مدیرعامل شرکت حوالی غرب تهران قرار گذاشتند تا با صحبت اختلافاتشان را کنار بگذارند اما پس از قرار آنها دیگر شوهرم را ندیدم و از مخفیگاه او بی‌اطلاع هستم. از سوی دیگر شنیدم که مدیرعامل به قتل رسیده است و قاتل او شوهرم بوده اما من نقشی در این جنایت ندارم.» تا اینکه بالاخره بعد از گذشت حدود یک ماه این جوان در مرغداری حوالی اراک دستگیر شد.

کدخبر: ۴۰۶۹۸۸
تاریخ خبر:
ارسال نظر