کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۳۵۲۹۷۵
تاریخ خبر:

دستگیری قاتل‌ متواری در بازار گل محلاتی

روزنامه هفت صبح، سارا غضنفری | اختلاف حساب قدیمی دو نفر بر سر فروش مواد مخدر باعث می‌شود تا یکی از آنها دست به قتل بزند اما این فرد بار اول نبوده که مرتکب قتل می‌شود. او به دلیل داشتن مرخصی در شرایط کرونا از زندان به بیرون می‌آید و در ۲۴ شهریور ماه مجددا دست به قتل می‌زند و بالاخره با دو سابقه قتل روز گذشته توسط ماموران دستگیر می‌شود.

*** شرح ماجرا
۲۴شهریورماه در محله غیاثی به دلیل اختلافات مالی به گفته برخی منابع بر سر فروش مواد مخدر، دو نفر با یکدیگر با سلاح گرم درگیر می‌شوند. قاتل که مردی ۳۷ ساله است با شلیک گلوله مقتول ۳۴ ساله را از پا درمی‌‌آورد و از صحنه قتل متواری می‌شود.

این فرد از تاریخ ۲۴ شهریورماه متواری می‌شود و ماموران و کارآگاهان پلیس در جستجوی او بودند. اما روز گذشته یکشنبه ۱۳‌مهرماه، وقتی فکر می‌کند کسی برای قتلی که انجام داده است به دنبال او نیست شهروندان طی تماس با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ گزارش می دهند این شخص ۳۷ ساله که در شهریورماه اقدام به قتل کرده در بازار گل محلاتی رویت شده است.

*** دستگیری قاتل
بلافاصله بعد از اعلام گزارش مردمی، تیم عملیات کلانتری ۱۳۲ نبرد به سرعت خود را به موقعیت اعلام شده می‌رسانند و از صحت و سقم خبر اطمینان حاصل می‌کنند. این فرد با مشاهده ماموران به سرعت سلاح سرد خود را که از نوع قمه بوده است بیرون می‌کشد و سعی می‌کند در جهت حمله به ماموران از آن استفاده کند که تیم عملیات با استفاده از فنون دفاع شخصی او را به همراه دو نفر از همدستانش زمین‌گیر و دستگیر می‌کنند. به همراه این فرد ۵۰ گرم ماده مخدر از نوع هرویین نیز کشف می‌شود. همچنین همدستان این فرد نیز در کار توزیع مواد مخدر بودند و در ادامه این سه نفر توسط ماموران به کلانتری ۱۳۲ نبرد منتقل می‌شوند.

*** پرونده قتل قدیمی
اما فرد قاتل ۳۷‌ساله اولین باری نبوده که دست به کشتن یک نفر می‌زند. بعد از بررسی سوابق کیفری‌اش مشخص می‌شود او در سال ۹۴ نیز یک قتل انجام داده است و به دلیل آن در زندان به سر می‌برده و قتل دوم را که در ۲۴ شهریورماه مرتکب شده است در دوران مرخصی از زندان به دلیل شرایط کرونا انجام می‌دهد.

او از شهریورماه متواری بوده تا این که پس از رویتش در بازار گل شهید محلاتی و گزارش مردمی، حوالی ساعت ۱۱ صبح یکشنبه توسط تیم عملیات کلانتری ۱۳۲ نبرد به همراه همدستانش دستگیر می‌شود. هنوز از علت اصلی انجام قتل مرد ۳۴ توسط او جزئیاتی در دست نیست اما شاهدان، درگیری آنها را بر سر خرده حساب فروش مواد مخدر می‌دانند.

کدخبر: ۳۵۲۹۷۵
تاریخ خبر:
ارسال نظر