کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۳۲۳۰۶۳
تاریخ خبر:

دستگیری سارقان موسسه فیلمسازی در سعادت‌آباد

سارقانی که در تعطیلات نوروز به یک دفتر فیلمسازی نیز رحم نکردند بالاخره دستگیر شدند. رئیس پایگاه یکم پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری دو سارقی خبر داد که در تعطیلات نوروزی از یک موسسه فیلمسازی دو میلیارد ریال سرقت کرده بودند. سرهنگ کارآگاه سید علی شریفی، رئیس پایگاه یکم پلیس آگاهی پایتخت گفت: ساعت چهار بعدازظهر نهم فروردین سال جاری شخصی در تماس با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ ماموران کلانتری ۱۶۳ ولنجک را در جریان وقوع سرقت از موسسه فیلمسازی خود قرار می‌دهد که پس از حضور ماموران پرونده اولیه تشکیل و برای رسیدگی تخصصی به پایگاه یکم پلیس آگاهی ارجاع می‌شود.

شاکی با حضور در پایگاه یکم اظهار داشت: ساعت ۲۰:۳۰ هفتم فروردین از دفتر کارم واقع در سعادت آباد خارج و دو روز بعد پس از مراجعه به محل کارم متوجه شدم دفتر شرکت به‌هم ریخته و برخی اموال موسسه از قبیل:سه عدد پاور بانک، وسایل فیلمبرداری ازجمله دو دستگاه دوربین فیلمبرداری حرفه‌ای، دستگاه تسویه هوا، یک دستگاه گوشی تلفن همراه، یک دستگاه مایکروفر، البسه‌ مختلف، کلاه‌گیس‌های مردانه و زنانه، سه دستگاه بی‌سیم واکی تاکی، تعدادی هارد و… به ارزش ۲میلیارد ریال به سرقت رفته است.

این مقام انتظامی گفت: پس از ثبت اظهارات مالباخته کارآگاهان برای به‌دست آوردن سرنخی از عامل یا عاملان سرقت به محل سرقت مراجعه و پس از تحقیقات میدانی مشخص شد، سرقت توسط دو مرد میانسال صورت گرفته است. رئیس پایگاه یکم پلیس آگاهی پایتخت بیان داشت: در بررسی‌های تکمیلی مشخص شد سارقان با یک دستگاه خودروی پراید سفید رنگ در محل حاضر و در زمان کمتر از ۳۰دقیقه اموال شاکی را سرقت و متواری شده‌اند که پس از هماهنگی‌های قضایی مالک خودرو به نام حسن ۴۱ساله شناسایی و به پلیس آگاهی احضار شد.

حسن در بازجویی‌های انجام شده اظهار داشت: من چند ماه پیش خودرو را به دوستم به نام رضا فروخته‌ام ولی پلاک خودرو هنوز به نام اینجانب است. در ادامه رضا نیز به پلیس آگاهی دعوت و در پایگاه یکم پلیس آگاهی اظهار کرد: من راننده تاکسی‌های اینترنتی هستم که در روز سرقت فردی درخواست اسنپ کرد و من نیز پس از اعلام نشانی در محل حاضر شدم و دو مسافر را با اموال همراه‌شان به آدرس شهرری منتقل کرده‌ام و از سرقت نیز هیچ اطلاعی ندارم.

سرهنگ شریفی گفت: با سرنخ‌های به دست آمده کارآگاهان موفق شدند مخفیگاه هر دو سارق را شناسایی و با هماهنگی‌های قضایی هر دو سارق به نام‌های ناصر و بابک را در یک عملیات ضربتی دستگیر و در بازرسی از منزل آن‌ها تعدادی اموال سرقتی کشف شد. رئیس پایگاه یکم پلیس آگاهی گفت: پس از انتقال سارقان به پلیس آگاهی هر دو متهم به بزه انتسابی اعتراف با دستور قضایی هر دو متهم برای کشف سایر سرقت‌های احتمالی در اختیار این یگان قرار دارد.

کدخبر: ۳۲۳۰۶۳
تاریخ خبر:
ارسال نظر