کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۴۲۹۰۱۵
تاریخ خبر:

دستگیری سارقان خشنی که از پیک علاالدین ‌سرقت کردند

روزنامه هفت صبح | زورگیران خشنی که اینبار به سراغ پیک موتوری پاساژ علاالدین رفته و اقدام به سرقت سفارش مشتریان کرده بودند به دام افتادند. یکشنبه ۲۳ آبان‌ماه، اهالی خیابانی در شمال تهران با فریاد‌های کمک مرد جوانی متوجه شدند موتورسیکلت و اموالش از سوی چهار شرور به ارزش بیش از یک میلیارد تومان به سرقت رفته است. با اعلام این خبر تیمی از ماموران کلانتری ۱۶۳ ولنجک در محل حادثه حاضر شدند و تحقیقات خود را آغاز کردند.

سرقت گوشی آیفون و آی‌پد
تحقیقات اولیه ماموران پلیس نشان داد مالباخته به‌عنوان پیک موتوری از پاساژ علاالدین سیزده دستگاه آی‌پد و سیزده دستگاه تلفن همراه آیفون ۱۳ پرو‌مکس برای ارسال به خریداری در پاساژ قائم ولنجک تحویل گرفته که در بین راه چهار زورگیر با قمه و چاقو اموال و موتورسیکلت او را سرقت کردند.

تیم عملیات کلانتری ۱۶۳ ولنجک با بازبینی دوربین‌های مداربسته هویت سارقان را شناسایی و اطلاعات را در اختیار تمام واحد‌های گشت نیروی انتظامی تهران قرار دادند. اقدامات اطلاعاتی ماموران کلانتری ۱۶۳ ولنجک حاکی از این بود، خریدار سوری تلفن‌های همراه، در این سرقت نقش داشته است. تحقیقات ادامه داشت تا اینکه مشخص شد چهار زورگیر به بهانه فروش تلفن‌های همراه مسروقه به پاساژ قائم مراجعه کردند. دقایقی بعد ماموران کلانتری در یک عملیات پیچیده چهار زورگیر حرفه‌ای را در پاساژ قائم بازداشت و اموال مسروقه را کشف کردند.

سارقان ۱۸ تا ۲۷ ساله
سرهنگ جلیل موقوفه‌ای، رئیس پلیس پیشگیری پایتخت گفت: «در تاریخ ۲۳ آبان با وقوع سرقت ۱۳دستگاه تلفن همراه اپل و ۱۳دستگاه آی‌پد از یک پیک موتوری با استفاده از چاقو موضوع رسیدگی در دستور کار کلانتری ۱۶۴ ولنجک قرار گرفت.» وی افزود: «بنابر حساسیت موضوع ماموران کلانتری با رصدهای اطلاعاتی و بازبینی دوربین‌های مداربسته هویت چهار سارق ۱۸ الی ۲۷ ساله را شناسایی کردند و متوجه شدند متهمان برای فروش گوشی‌ها به پاساژ قائم مراجعه کردند.»

این مقام انتظامی تصریح کرد: «ماموران کلانتری پس از دریافت این اطلاعات مهم بلافاصله به محل مذکور اعزام شدند و در یک عملیات هماهنگ در ۲ نقطه از شمال پایتخت ۴ سارق را دستگیر کردند.» رئیس پلیس پیشگیری پایتخت ادامه داد: «متهمان سابقه‌دار در بازجویی‌ها پس از مشاهده شواهد و مدارک موجود به جرم خود مبنی بر زورگیری با استفاده از سلاح سرد در شمال تهران اعتراف کردند.»

کدخبر: ۴۲۹۰۱۵
تاریخ خبر:
ارسال نظر