کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۴۲۸۷۷۴
تاریخ خبر:

دستگیری اعضای دسته خوشگلا و حمله تماشاگران کویتی

روزنامه هفت صبح، آرش خوشخو | ۱۲ آذر ۱۳۵۶٫ صفحه اول روزنامه اطلاعات چیز خاصی برای نقل ندارد. در صفحه ۴ رادیو بی بی سی گزارشی کار کرده و گفته وقتی انگلیس و شوروی و یوگسلاوی به جام‌جهانی راه نیافتند چرا باید تیمی در اندازه‌های ایران به جام‌جهانی برود‌؟کلا بخش ورزشی بی بی سی روی اعصاب فوتبالدوستان ایرانی است.

امروز عصر هم قرار است ایران بازی تشریفاتی خود مقابل کویت را در این کشور انجام دهد و مودت و مسلمی و شجاعی و نظری و خبیری و حقیقیان و فریبا و قاسمپور و فرکی و فداکار و علیدوستی یازده بازیکن تیم ایران را تشکیل می‌دهند. در واقع از ترکیب اصلی فقط نظری و قاسمپور در این بازی به میدان می‌روند.

پروین و صادقی و رجبی روی نیمکت ذخیره‌ها هستند. در صفحه دانش و زندگی با حیرت از اولین نسل ساعت‌های کامپیوتری یاد شده است. همان کاسیوهای معروف. در صفحه ۲۵ گزارش تکمیلی از جشنواره فیلم تهران منتشر شده و جالب این که نویسنده عامدانه از اظهارنظر درباره فیلم بن‌بست که در بخش جانبی جشنواره پخش شده طفره می‌رود. نویسنده فیلم راکی را که در بخش جشنواره‌ها پخش شده فیلمی معمولی ارزیابی کرده است و می نویسد ‌ ‌ راکی به نوعی یک «راننده تاکسی» دیگر است که متاسفانه فاقد ارزش‌های اجتماعی فیلم بزرگ اسکورسیزی است.

سه فیلم نیش‌های هوس و جهش بزرگ و مرد عاشق و زن هوسباز هم تازه‌های اکران هستند. گزارشی کار شده از یک دسته کف زن حرفه‌ای که لقب دسته خوشگلا را دارند و در شیراز و تهران مشغول به کف زنی هستند. سه تا دختر و دوتا پسر. اسم دوتا از دخترها که خواهر هم هستند مریم و لیمو است. در جاده ماکو و بازرگان یک مینی‌بوس برای آوردن عروس عازم بوده که با یک تریلی خارجی برخورد می‌کند و شش کشته و ۹ مجروح برجای می‌گذارد.

۱۳ آذرماه ۱۳۵۶٫ صفحه اول به جنجال و حمله تماشاگران کویتی به بازیکنان تیم ملی اختصاص دارد. ایران با تیم دومش دو بر یک کویت را در خانه خود شکست داده و این مسئله موجب عصبانیت تماشاگران کویتی شده است. دو شوت از خبیری و فریبا از پشت هجده قدم باعث پیروزی ایران درآخرین گام جام‌جهانی شده است.

هفت هزار ایرانی در ورزشگاه حضور داشتند و این مسئله بیشتر کویتی‌ها را عصبی کرده بود. در صفحه ۴ به اظهارات یک «روحانی نما» پرداخته شده که در یک تجمع خواستار بازگشت حجاب به زنان و دانشجویان دختر در محافل و مجامع شده و همین‌طور بازگشت آیت‌الله خمینی به کشور. نمایندگان اصناف کشور هم خواستار برخورد با تظاهرات‌کنندگان خیابانی و حمله‌کنندگان به بانک‌ها و سینماها شده‌اند. صفحه ۹ گزارشی کار شده از مشکلات و محرومیت‌های محله چهارصد دستگاه که به عنوان فوتبال خیزترین محله ایران شناخته شده است.

در صفحه ۱۹ گزارشی کار شده از زنان شورانگیز جهان که نام‌های ملکه گریس کلی،‌ مری متیو،‌ کریس اووت و الی مک گراو در صدر فهرست هستند. خانم چائو نایب رئیس کنگره خلق چین هم با بدرقه فاطمه پهلوی ایران را ترک کرده است. خبر خرید نیمی از سهام بانک ایرانیان توسط هژبر یزدانی هم از خبرهای مهم روزنامه امروز است. در مهمانی بزرگ این بانک در هتل هیلتون‌،‌ هژبر یزدانی شخصا رئیس هیات مدیره (عطاءالله خسروانی ) و مدیرعامل جدید بانک (عطا سلمانپور ) راتعیین کرده است.

کدخبر: ۴۲۸۷۷۴
تاریخ خبر:
ارسال نظر